ترامپ برای رقابت انتخاباتی با سندرز و بایدن اعلام آمادگی کرد

ترامپ :برنی سندرز دیوانه و جو بایدن خواب آلود دو رقیب نهایی من هستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 رئیس جمهوری آمریکا برای رقابت انتخاباتی سال آینده این کشور، حریفان خود را برنی سندرز و جو بایدن دانست و برای آنها از خدا آرامش روح طلبید.

 دونالد ترامپ شامگاه سه شنبه به وقت محلی در یادداشت توئیتری خود نوشت: معتقدم که برنی سندرز دیوانه در برابر جو بایدن خواب آلود دو فینالیستی هستند که شاید با بهترین اقتصاد در تاریخ کشور ما و شاید چیزهای بزرگ دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: منتظرم تا با هر کسی دیگری که ممکن است باشد، مواجه شوم. شاید خدا روحشان را آرام کند!

رئیس جمهوری آمریکا برای نخستین بار نیست که به افراد مختلف لقب داده است. او برای خود از القابی چون آقای برگزیت، رئیس جمهوری مورد علاقه شما و مرد تعرفه به کار برده است در حالی که برای برنی سندرز از واژه هایی همچون برنی دیوانه و برای جو بایدن از القاب بایدن یک درصدی، جو بایدن دیوانه، جو خواب آلود استفاده کرده است.

ترامپ در یادداشت دیگری به اظهارات سندرز درباره کاهش مالیاتی واکنش نشان داده و نوشته است: برنی سندرز و همسرش باید پیش از ترامپ مالیات درآمد حدود 600 هزار دلاری خود را بپردازند.

وی افزود: او همیشه در مورد این کاهش مالیاتی بزرگ شکایت می کند، مگر زمانی که برای او سودمند باشد. آنها ثروت را از ترامپ به دست آورده اند، اما خب مثل بقیه رفتار می کنند و آن چیز خوبی است نه بد!