مثلث آنلاین: تاتنهام و لیورپول موفق شدند در دو بازی رفت و برگشت مقابل حریفان خود من سیتی و پورتو پیروز شوند و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

نبرد تا پای جان در اتحاد/ تاتنهام مرد و زنده شد/ لیورپول آماده نیمه نهایی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس، در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان تاتنهام بود تا شاهد یک دیدار جذاب و دیدنی باشیم.

منچستر سیتی 4 - تاتنهام 3

دو تیم بازی را طوفانی شروع کردن به طوری که در 21 دقیقه اول این بازی شاهد 4 گل بودیم که سهم هر کدام از تیم‌ها دو گل بود و به نوعی رکورد جدیدی از تعداد گل در مدت زمان کوتاه در لیگ قهرمانان اروپا ثبت شد.

گل‌های این بازی را سون 7 و 10 و یورنته 73 برای تاتنهام و استرلینگ 2 گل (4 و 21) ، برناردو سیلوا 11 و آگوئرو 59 برای من سیتی گل زدند.

در نهایت این شاگردان پوچتینو بودند که در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه (4-4) به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

پورتو یک - لیورپول 4

در دیگر دیدار این مرحله لیورپول راهی پرتغال شد تا به مصاف پورتو برود. شاگردان کلوپ در دیدار رفت با دو گل پیروز شدند در دیدار برگشت هم موفق عمل کردند و توانستند با نتیجه 4 بر یک پیروز شوند تا به مرحله بعد صعود کنند.

گل‌های این بازی را مانه 26، صلاح 65، فیرمینیو 77 و فان دایک 84 برای لیورپول به ثمر رساندند و تک گل پورتو توسط میلیتائو 68 زده شد.


در نهایت شاگردان کلوپ در مجموع با نتیجه 6 بر یک راهی مرحله نیمه نهایی شدند و کاسیاس و یارانش حذف شدند.