صدآنلاین : لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۵۰۰۰ تن سیب زمینی احتکار شده به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال در شهرستان سلسله خبر داد.

ماجرای سیب‌زمینی قاچاق و احتکارشده در لرستان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

کشف سیب‌زمینی قاچاق و احتکارشده به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال در لرستان پنجشنبه 28 بهمن 1400 , 16:45

به گزارش صدآنلاین سردار یحیی الهی اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح مبارزه با اخلالگران و ناامن کنندگان بازار و محتکران اقتصادی، طی تحقیقات به عمل آمده توسط ماموران انتظامی سلسله مشخص شد برخی از فروشندگان عمده سیب زمینی از تحویل این محصول به بازار خودداری کرده که این اقدام باعث بروز مشکلاتی در این حوزه شده است.

وی افزود: ماموران انتظامی سلسله موفق شدند ۱۰ انبار احتکار سیب‌زمینی قاچاق را در این شهرستان شناسایی کنند و طی هماهنگی با مقام قضائی از این انبارها بازدید به عمل آمد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در این عملیات ۵۰۰۰ تن سیب زمینی احتکار شده که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آنها ۴۰۰ میلیارد ریال است کشف شد.

الهی بیان کرد: انبارهای مربوطه پلمب و پنج نفر در این رابطه دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

وی با اشاره به استمرار طرح‌های نظارت و کنترل بر انبارهای نگهداری کالا و ارزاق عمومی، خاطر نشان کرد: برخورد با مفسدان اقتصادی در اولویت کاری پلیس است و ماموران انتظامی  و دستگاه قضائی با کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار کنند برخورد قاطع  و قانونی خواهند کرد.