آخرین شنای دو دختر نوجوان در سد گوهران/ زینب و فاطمه اهالی روستای پوسمن بشاگرد را عزادار کردند

آخرین شنای دو دختر نوجوان در سد گوهران/ زینب و فاطمه اهالی روستای  پوس من بشاگرد را عزادار کردند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دو دختر نوجوان در سد گوهران بشاگرد جان خود را از دست دادند. فاطمه احمد نسب ۱۴ ساله و زینب چمل پور ۱۳ ساله دخترخاله‌هایی بودند در هنگام شنا، در حوضچه سد غرق شدند.

چهارشنبه 05 مرداد 1401 , 19:12

عصر دوشنبه سوم مردادماه جاری، فاطمه و زینب مانند اکثر اوقات به همراه دوستانشان به سمت سد روستای پوسمِن حرکت کردند تا بعدازظهر شاد و مفرحی داشته باشند. اما ساعاتی بعد صدای فریاد و جیغ به گوش اهالی روستا رسید و تلاش برای زنده ماندن دو دخترخاله نتیجه‌ای نداشت.

 عصر مرگبار

حسن دلخواست نیا، پسرخاله‌ها این دخترها گفت: بعد از نهار، فاطمه و زینب با دیگر هم سن و سالانشان برای گردش به سمت باغی حرکت کردند  مسافت خانه تا مقصد حدود 200 متری فاصله دارد ،آن‌ها پس از رسیدن  به باغ  مانند همیشه مشغول تفریح بودند. وی ادامه داد: در هنگام برگشت به سمت منزل ،یکی از آن‌ها اصرار کرد  که درون حوضچه سد برود شنا کند با رفتن وی درون سد، دیگر دخترها هم با کمک او به درون آب پریدند و پس از لحظاتی ازآنجا خارج شدند. دلخواست نیا افزود: تا اینکه زینب به درون آب رفت و بعد از لحظاتی آب  او را با خود می‌برد فاطمه با دیدن دخترخاله‌اش  سعی کرد  او را نجات دهد ولی هر دو غرق شدند.این مرد جوان با اشاره به اینکه دوستان دخترخاله‌هایش بعدازاین حادثه ، سریعاً به روستا برگشته و این حادثه را اطلاع دادند گفت: حدود 2 عصر بود حدود نیم ساعتی طول کشید تا به سد رسیدیم. عمق آب حدود 10 متری بود به همراه اهالی روستا به درون سد رفتیم و پیکر فاطمه و زینب را بیرون آوردیم .دلخواست نیا افزود: در همان لحظات اولیه آن‌ها فوت‌شده بودند ولی امید به زنده ماندشان داشتیم، به‌سرعت آن‌ها را به روستا رساندیم تا اینکه کادر درمان اورژانس پس از معاینه بیان داشتند این دخترها جان سپردند. وی این را گفت که فاطمه و زینب در شب حادثه در زادگاهشان روستای پوسمن به خاک سپرده شدند.