فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعا یک هزار و ۷۷۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری در استان کشف شده است.

کشف ۱۷۷۱ کیلوگرم مواد مخدر در شهرکرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، منوچهر امان‌اللهی ظهر امروز در در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون، یک هزار و ۱۸۳ طرح مبارزه با مواد مخدر در استان به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه در این مدت پلمب اماکن تولید و توزیع مواد مخدر به ۲۱ مکان رسید، بیان کرد: همچنین اجرای این طرح‌های مبارزه با مواد مخدر منجر به دستگیری ۵۷۱ خرده‌فروش مواد مخدر شده است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همچنین ۳۰۰ معتاد متجاهر در سطح استان در سال جاری دستگیر شده‌اند، ادامه داد: مجموعا یک هزار و ۷۷۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری کشف شده است.

امان‌اللهی با اشاره به شناسایی ۹ باند توزیع مواد مخدر و توقیف ۶۵ خودرو در ۶ ماهه سال جاری در استان، افزود: ۲ هزار و ۱۶۹ نفر در همین مدت از توزیع‌کنندگان و تولیدکنندگان مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مصرف سیگار و قلیان در میان بانوان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری افزایش دارد که احتیاج به آسیب‌شناسی جدی در این حوزه هست.