رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: آمارهای سال‌های قبل نشان می‌داد که بیش از 30 درصد جرایم کل کشور در شهر تهران رخ می‌دهد که با تلاش همکاران ما در آگاهی تهران بزرگ امروز این رقم به کمتر از 27 درصد رسیده است.

 نسبت جرائم تهران به جرائم کل کشور کاهش یافت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار محمدرضا مقیمی در مراسم تقدیر از رییس پلیس سابق آگاهی پایتخت اظهارکرد: خاطرم هست زمانی که سردار محمدیان قرار بود مسئولیت ریاست پلیس آگاهی تهران بزرگ را عهده‌دار شود مصادف بود با رشد قابل توجه سرقت و جرم در تهران بزرگ و ما در سال‌های 84 تا 86 با مشکلات عدیده‌ای در بحث وقوع سرقت در تهران مواجه بودیم و حتی در برخی زمینه‌ها نیز دچار عقب‌ماندگی بودیم که با حضور سردار محمدیان در پلیس آگاهی تهران بزرگ و اقدامات جهادی وی و همکارانش این وضعیت کنترل شد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا افزود: نگاهی به آمار و کارکرد پلیس آگاهی تهران بزرگ در دو سه دهه اخیر نشان می‌دهد پلیس آگاهی پایتخت طی یک دهه گذشته دوره‌ای طلایی داشته و سردار محمدیان و تیم همراهش بهترین‌های ادوار پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند.

وی خاطرنشان کرد: آمارهای سال‌های قبل نشان می‌داد که بیش از 30 درصد جرایم کل کشور در شهر تهران رخ می‌دهد که با تلاش همکاران ما در آگاهی تهران بزرگ امروز این رقم به کمتر از 27 درصد رسیده است.

مقیمی در پایان با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای ارتقاء توان علمی کشف جرم در پلیس آگاهی ابراز امیدواری کرد در زمان سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز شاهد بهبود آمارها در وضعیت جرائم شهر تهران باشیم.