مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به هشدار هواشناسی نسبت به وقوع طوفان در استان، گفت: "تمهیدات لازم برای مقابله با طوفان احتمالی در مازندران فراهم شد.

اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با طوفان احتمالی در مازندران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 ، قاسم شهابی امروز در جلسه اضطراری مدیریت بحران مازندران اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی ناپایدار به کارکنان سختکوش این شرکت و همه پیمانکاران آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر طوفان احتمالی از عصر دوشنبه تا بامداد سه شنبه، تمامی کارکنان، پیمانکاران، اکیپ‌های عملیاتی، خودروها، انبارداران و همه معاونان و مدیران و نیروهای بهره‌برداری، فنی، پشتیبانی از عصر دوشنبه به حالت آماده باش کامل در می آیند.

شهابی گفت: معاونان و مدیران ستادی برای کمک به مدیریت امورهای شرق شرکت توزیع نیروی برق مازندران تعیین و در آن امور مستقر و در این ساز و کار پیشگیرانه و تمهیدات لازم توصیه شده است.

وی بر تعریف سناریوهای مختلف پدافندی و مدیریت بحران تاکید کرد و افزود: لزوم مدیریت لوازم و تجهیزات و مدیریت هزینه‌ها و استفاده از تجربیات در بحران‌ها و حوادث گذشته مهم است.

مدیرعامل توزیع برق مازندران گفت: باید با آمادگی کامل و برنامه‌ریزی شده و منسجم ظاهر شویم و با مدیریت صحیح و پشتکار قوی از این طوفان احتمالی گذر کنیم.