محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از فردا چهارشنبه 26 مهرماه بمدت چهار روز اعمال می‌شود.

محدودیت‌های تردد از فردا 26 مهر در جاده‌های مازندران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

،مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۲۶ تا روز شنبه ۲۹ مهر ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

تردد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۶ تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۹ مهرماه از جاده های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ بعدازظهر جمعه ۲۸ مهرماه تا ساعت ۲۴ از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ بعدازظهر روز جمعه تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ مهرماه از جاده هراز ممنوع است.

در جاده سوادکوه هم تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.