معاون نظارت شورای شهر تهران، ری و تجریش از بررسی وضعیت 70 گود پرخطر و رها شده پایتخت در کمیته عمران خبر داد.

تذکر به شهرداری تهران در مورد گود کنار برج میلاد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

افشین حبیب زاده در مورد وضعیت گودهای رها شده با بیان اینکه مدتهاست که سازمان نظام مهندسی مکاتباتی را با شورا پیرامون مشکلات گودهای رها شده در سطح شهر و گودهای پرخطر داشته است گفت: تعداد گودها زیاد نیست به گونه‌ای که حدود 35 گود رها شده و 35گود پرخطر داریم که الزاما رها شده نیستند.

وی با بیان اینکه کمیته عمران جلسه‌ای را با مسئولان ذی ربط اعم از شهرداری و سازمان نظام مهندسی برگزار کرد تا در جلسه مسئولان مختلف، نظرات خود را در مورد نحوه توجه به گودها بیان کردند گفت: در این جلسه به ارائه الزاماتی در راستای اقدامات پیشگیرانه تاکید شد تا کمتر با اینگونه گودها مواجه شویم.


حبیب زاده با بیان اینکه باید در مورد وضعیت گودها و چگونگی رفتار با آنها جلسه تکمیلی برگزار شود تا سازمان نظام مهندسی و شهرداری تهران پیشنهادات خود را ارائه دهند گفت: چراکه هر گود شرایط خاص خود را دارد و نمی‌توان حکم واحدی برای همه گودها صادر کرد؛ لازم است برای هر گود مشاور خاص اخذ شود تا راه های ایمن سازی و پرداخت هزینه‌های عملیات مشخص شود.


وی با بیان اینکه پیشنهاد مشخص شورای شهر مقاوم سازی گودهای پرخطر و رها شده است گفت: البته معتقدیم هرکدام از برج ها ویژگی خاص خود را دارند و شرایط هر کدام متفاوت است که باید متناسب با شرایط برج، مقاوم سازی انجام شود.


معاون نظارت شورای شهر تهران، ری و تجریش در مورد وضعیت گود کنار برج میلاد گفت: معتقدیم مقاوم سازی برج میلاد هرچه سریعتر انجام شود و در این زمینه به شهرداری هم تذکر دادیم و منتظر پاسخ شهرداری هستیم.