پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 مرد میانسال که در ربودن و آزار و اذیت پسر خردسال همسایه ناکام مانده بود به خاطر یک وسوسه در برابر حکم قطعی 4 ماه زندان قرار گرفت.

4 ماه زندان برای مرد همسایه به خاطر یک وسوسه+ عکس

 اوایل تابستان سال 94 مرد جوانی به کلانتری شهرری رفت و از مرد همسایه که فرزندش را ربوده و قصد آزار وی را داشت شکایت کرد. این مرد گفت: پسر 6ساله ام در کوچه بازی می کرد اما ساعتی بعد در حالی که به شدت گریه می کرد و یک اسکناس 5هزار تومانی در دستانش بود به خانه برگشت. پسرم گفت: در آسانسور مرد همسایه به را دیده بود. او به بهانه دادن شکلات پسرم را به خانه اش برده و رفتارهای زشتی انجام داده است.پسرم می گوید چون گریه کرده مرد همسایه در خانه را باز کرده و اجازه داد تا او از خانه اش خارج شود. او یک اسکناس 5 هزار تومانی هم به پسرم داده بود تا ماجرا را به کسی نگوید.

مرد جوان گفت: این مرد به تنهایی در خانه اش زندگی می کنم و احتمال می دهم قصد آزار پسرم را داشته است.

به دنبال شکایت این مرد پلیس Police به بازجویی از پسر خردسال پرداخت و مرد تنها را بازداشت کرد. متهم که سعی داشت خودش را بی اطلاع از ماجرا نشان دهد در بازجویی ها لب به اعتراف گشود و گفت: چون پسربچه را در آسانسور دیدم وسوسه شدم و او را به خانه ام بردم. اما او شروع به گریه کرد و من از ترس آبرویم او را رها کردم.من هیچ جرمی مرتکب نشده ام.

این مرد میانسال در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به اتهام شروع به آدم ربایی به 4ماه زندان Prisonمحکوم شد. این حکم دیروز در شعبه 24 دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد