سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سه سارق قوی‌هیکل در محدوده زعفرانیه خبر داد و گفت: این متهمان پس از هر بار سرقت برای اهالی خانه پیام هشدارآمیز می‌گذاشتند.

دستگیری سارقان قوی‌هیکلی که پیام هشدارآمیز می‌گذاشتند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش  مثلث آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالوهاب حسنوند گفت: مأموران یکی از گشت‌های انتظامی کلانتری 101 تجریش در حال گشت‌زنی در محدوده زعفرانیه متوجه شدند سه سرنشین یک خودروی سواری بارها و بارها در این محله اقدام به دور زدن کرده و خانه‌های اطراف را زاغ می‌زنند.

وی افزود: رفتار و ترددهای مشکوک این افراد ظن پلیس را برانگیخت و برای بررسی موضوع آن‌ها را تحت تعقیب قرار دادند و در همچنین مشخصات خودروی مذکور را از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام کردند که طی بررسی‌های انجام‌شده، مشخص شد که از این خودرو چند فقره شکایت مبنی بر سرقت سه جوان قوی‌هیکل از منازل این محدوده مطرح شده است.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: با به دست آمدن این اطلاعات بلافاصله خودروی مذکور متوقف‌ و تحقیقات از این مردان قوی‌هیکل در محل آغاز شد که این سه سرنشین ضمن معرفی خود ابتدا علت حضورشان را گردش و دور زدن و سپس پرداخت بدهکاری به یکی از کسبه این محل عنوان داشتند؛ اما مأموران دریافتند که اظهارات این افراد کذب است و سعی در گمراه کردن مسیر تحقیقات را دارند که بر این اساس اقدام به بازرسی خودرو کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی‌های انجام‌شده از خودرو سه عدد کلاه نقاب‌دار، یک عدد کیف سامسونت مشکی‌رنگ، یک عدد اسپری اشک‌آور، یک عدد بطری حاوی مواد بیهوش‌کننده، دو عدد دستمال برای استفاده از داروی بیهوشی، یک برگه تایپ شده با عنوان (این یک هشدار بود) و تعدادی دستبند پلاستیکی کشف و ضبط شد.

حسنوند عنوان داشت: با کشف این موارد، یقین حاصل شد که هر سه سارق هستند و به‌این‌ترتیب همگی دستگیر و به همراه خودرو به کلانتری 101 منتقل شدند و طی بازجویی‌های انجام‌شده، ضمن اعتراف به جرائم خود اقرار کردند که با همدستی هم و استفاده از مواد بیهوش کننده اقدام به سرقت می‌کردند و پس از سرقت پیغام هشداری برای اهالی خانه می‌گذاشتند تا مسیر تحقیقات پلیس را گمراه کنند.

وی تصریح کرد: پرونده هر سه سارق تکمیل شده و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.