مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت:با هماهنگی‎‎های به عمل آمده با فرماندار ، شهرداری، شورای شهر بندرانزلی و مالک کشتی میرزا کوچک خان تفاهم نامه همکاری منعقد شد تا نسبت به فعا‎ل‎سازی این کشتی اقدام شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
با توسعه ظرفیت‎های گردشگری دریایی در استان گیلان و زیرساخت های ایجاد شده توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، تفاهمنامه همکاری بین اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، شهرداری بندرانزلی و مالک کشتی میرزا کوچک خان امضا شد.
 
به گزارش مارین تایمز از سازمان بنادر و دریانوردی، حسین چراغی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در حاشیه این مراسم گفت: یکی از اهداف و رسالت های اداره کل بنادر و دریانوردی این استان، توسعه زیر ساخت های دریایی جهت فعال سازی گردشگری دریایی است.
 
وی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با فرماندار ، شهرداری، شورای شهر بندرانزلی و مالک کشتی میرزا کوچک خان تفاهم نامه همکاری منعقد شد تا نسبت به فعال سازی کشتی میرزا کوچک خان اقدام شود.
 
ایجاد مجتمع گردشگری دریایی در سواحل استان بنادرانزلی، چمخاله و آستارا با هدف ایجاد شبکه مارینا از اهداف اصلی اداره کل بنادر و دریانوردی است.