مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل جدیدترین اطلاعات هواشناسی امروز با نفوذ جریان‌های شمالی علاوه بر ادامه مواج بودن دریای خزر، بارش باران در سواحل این دریا و بارش باران برف در شمال شرق و ارتفاعات البرز تشدید می شود.

تداوم بارش برف و باران در کشور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین  احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و از شب به صورت بارش پراکنده برف، در برخی از نقاط مرکز و جنوب کشور بارش باران و در ارتفاعات کرمان بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: فردا (۱۸ دی ماه) در برخی از مناطق جنوبی استان‌های هرمزگان ، شمال فارس و کرمان، باران و در مناطق سردسیر و کوهستانی برف می‌بارد که گاهی اوقات همراه با وزش باد خواهد بود. در این مدت کاهش دما و در بعضی ساعات وزش باد شدید در شرق کشور رخ خواهد داد.

به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خلیج فارس فردا مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد:‌ آسمان پایتخت فردا صاف پیش‌بینی می شود که دما در گرم‌ترین زمان به 8 درجه و در سردترین زمان به 0 درجه سانتیگراد می‌رسد. سه شنبه ( 19 دی ماه) آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای 9 و ۱- درجه سانتیگراد را تجربه می‌کند.