ماینده مردم کرج،فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: 18 هزار بنای غیر مجاز در کرج دارای حکم قضایی برای تخریب هستند.

18 هزار واحد بنای غیرمجازدر کرج حکم تخریب دارند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایرنا، عزیز اکبریان روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان فردیس در سالن همایش دانشگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی فردیس برگزارشد، افزود: برخی از قوانین کشور با اشکالاتی روبرو است که باید در اجرای قوانین تدبیر شود و در ابتدا نباید اجازه ساخت این بناها داده می‌شد.
وی با اشاره به بررسی بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه‌های جاری کشور بسیار زیاد شده و جمعیت کارمندان کشور به بیش از چهار میلیون نفر رسیده است.
وی ادامه داد: ایران روزانه 2.5 میلیون بشکه نفت می فروشد و البته بخشی از این درآمد به دلیل تحریم وارد کشور نمی‌شود.
وی با بیان اینکه امنیت مهمترین دستاورد در ایران است گفت: باید قدر این امنیت را دانست چون دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشورمان است اما نیروهای اطلاعاتی و امنیتی به خوبی عمل کرده‌اند.
وی اظهار داشت: بزرگنمایی در بعضی از مسائل به قدری زیاد می شود که تشخیص حق و باطل آن سخت است .
اکبریان افزود: سعی کنیم با مردم صادق باشیم بعضی اوقات به مردم قول هایی داده می شود که عملی نمی شود.
وی اظهار داشت : دولت با مشکل مالی مواجه است و باید آن را به مردم بگوییم ، مردم کمک خواهند
کرد زیرا انقلاب و نظام را دوست دارند و 228 هزار شهید تقدیم آرمانهای انقلاب اسلامی کرده اند.
نماینده مردم کرج،فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد تحقق اقتصاد مقاومتی باید جدی بگیریم .
اکبریان افزود: اگر ما اعتماد مردم را ازدست بدهیم هیچ چیز نمی تواند آن را جبران کند مهمترین سرمایه و دارایی کشور اعتماد مردم است.
وی اظهار داشت: فردیس شهرستان نوپایی است که باید به آن توجه ویژه شود اقدامات خوبی در این شهرستان انجام شده اما نیازمند کارهای بیشتر است.

7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور