عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه با گذشت سال‌ها؛ هنوز تکلیف 320 میلیارد تومان بدون سند در دوران احمدی نژاد مشخص نیست و نیاز است هر چه زودتر رسیدگی شود.

مسجدجامعی: مبلغ 320 میلیارد تومان بدون سند دوران احمدی نژاد رسیدگی شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 احمد مسجد جامعی در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: لازم است یکی از تکالیف شورا را یادآوری کنیم که در آینده هم به آن نیاز خواهد بود. گزارشی را در دوره سوم شورای اسلامی شهر تهران آقایان نجفی، بیادی و یکی دیگر از اعضا به نمایندگی از شورا تهیه کردند که نشان می‌داد مبلغ 320 میلیارد تومان، بدون سند در زمان مدیریت شهری آقای احمدی نژاد هزینه شده است.

این گزارش در اختیار رئیس وقت شورا قرار گرفت. اما با گذشت سالها هنوز هم نمی‌دانیم نتیجه این گزارش چه شد و چه سرانجامی پیدا کرد؟ من از رئیس شورا می‌خواهم تا گذشته را چراغ راه آینده قرار دهیم و سرنوشت این گزارش را پیگیری کنیم تا به سرنوشت گزارش قبلی دچار نشود و نتیجه‌ای برای آینده شهر و شهروندان داشته باشد. اتفاقاً آن روز شهردار پیشین هم حرف‌های خوبی زد ولی در عمل به این جا رسیدیم که شما گزارش دادید. حالا از شهرداری می‌خواهم که راه گذشته را نرویم و خطاهای گذشته را تکرار نکنیم.

مسجدجامعی با اشاره به روز تولد نجفی و تبریک آن از شهردار خواست که هر سال در چنین روزی گزارش عملکرد یک ساله شهرداری را ارائه دهد. گزارش‌هایی که یک مرجع سومی که شهرداری نیست صحت آن و انطباق آن را با برنامه‌ها رصد کند. یعنی ببینیم آن مرجع وضعیت آلودگی هوا، یا وضعیت رضایتمندی شهروندان و یا وضعیت ترافیک یا باغات را چگونه می‌بیند؟ و این گزارش را مبنای برنامه جدید و گزارش دهی عملکرد سالانه خود قرار دهد.

وی با تشکر از خلیل آبادی برای بازدیدشان از خانه نیما در روز جمعه گذشته گفت : لازم می‌دانم با خانواده‌های به تعبیر من «پلاسکوی روی آب» یعنی خدمه و سرنشینان نفت کش ایرانی سانچی که در دریا آتش گرفت، همدردی کنم .این شعر نیما یوشیج را به خاطر ما می‌آورد: آی آدم‌ها که بر ساحل نشسته شاد و خندانید - یک نفر در آب دارد می‌سپارد جان