ساری- ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت که شنبه شب سرنشینان چندین دستگاه خودرو که برخی از آنان خانواده بودند به خاطر گرفتار شدن در برف و کولاک جاده هراز در پایگاه های امداد جاده ای این جمعیت اسکان داده شدند.

مسافران در راه مانده جاده هزار در پایگاه هلال احمر آمل اسکان یافتند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین  جمشید نیکزاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از عصرشنبه تاکنون توسط عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر آمل برای حدود 50 دستگاه خودرو که گرفتار برف شده بودند، زنجیر چرخ بسته شده و چهار خانوار نیز در پایگاه امداد جاده ای جمعیت هلال احمر پلور اسکان یافتند.
وی با بیان اینکه جاده هراز از عصرشنبه به علت بارش شدید برف بسته شده است ، گفت : با این وجود و به همت بخشداری و اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای لاریجان ، تونل امامزاده هاشم بازگشایی شد و بیش از 200 دستگاه خودروی گرفتار شده در برف به علت بسته شده جاده هراز در حال تخلیه از این جاده به سمت تهران هستند.
رئیس جمعیت هلال احمر آمل اضافه کرد که عوامل این جمعیت در پایگاههای امداد و نجات جاده ای کهرود ، پلور و شهر رینه در مسیر ارتباطی جاده هراز به طور شبانه روزی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان جاده ای در آماده باش کامل هستند.
بارش شدید برف که از عصر شنبه در بخش های کوهستانی و جنگلی لاریجان و امامزاده عبدالله آمل شروع شد تاکنون بیش از 100 روستای این دو بخش را سفید پوش کرد و ارتفاع آن در بعضی مناطق به حدود نیم متر رسید.
جاده هراز نیز به علت شدت بارش برف و کولاک از عصر شنبه تاکنون بسته است.
مدارس نوبت صبح و عصر بخش لاریجان هم برای روز یکشنبه تعطیل شده است .