سارقان بالشتی بین سر یکی از مالباختگان و اسلحه شان قرار دادند و از او خواستند آخرین وصیت خود را انجام دهد به او گفتنند فردی یک میلیارد به آنها داده است تا او را بکشند.

سرقت وحشتناک دو سیاه پوش در نیمه شب سرد نیاوران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از فارس، بامداد 21 دی ماه امسال بود که ماموران کلانتری نیاوران در جریان یک فقره سرقت قرار گرفتند و سریعا به محل اعلامی اعزام شدند.

بنابر گفته شاهدان صحنه، دو دزد وارد خانه ای در آپارتمان 10 واحده ای شده بودند و وقتی که وسایل خانه را به همراه یک خودروی BMW دزدیده بودند با کتک زدن دو مالباخته که در خانه حضور داشتند از محل متواری شدند.

مالباختگان دو برادر به نام های شرمین و کامران بودند که به دلیل جراحت های وارده از شب واقعه به پزشکی قانونی رفته و نامه خود را نیز به بازپرس شعبه هشتم دادسرای ویژه سرقت، قاضی رسولی تحویل دادند.

آنها مدعی بودند که نیمه شب حوالی ساعت سه و نیم الی چهار دو مرد نقابدار و سیاه پوش وارد خانه شان شده اند و بعد از اینکه با چاقو و اسلحه گرم به جان شان افتاده اند تمامی جواهرات، پول ها، ارز خارجی و وسایل ارزشمند دیگرشان را به همراه یک خودروی BMW به سرقت برده بودند.

شکات در تشریح جزئیات حادثه به قاضی رسولی گفتند: آن شب هر دو سارق در حالیکه کلید داشتند وارد خانه ما شدند و قبل از اینکه ما متوجه ورود غیر قانونی شان شویم با ضرب و زور چاقو دست و پایمان را بستند.

ما هنوز هم آن لحظه ها را از یاد نمی بریم و آنها در حالیکه می دیدند از دست و پای ما خون می رود می گفتند باید جای دلارها و پول های تان را به ما بگویید.

بنابر اطلاعات پرونده دزدان کامران و شرمین را تهدید به مرگ کرده بودند در حالیکه برادر بزرگتر از آنها تقاضای سجاده نماز کرده بود تا بتواند نماز آخرش را بخواند و بعد از آن دزدان چند بار او را مجبور کرده بودند اشهد خود را بخواند تا او را بکشند.

دزدان پس از اینکه برادر کوچکتر موفق شده بود خودش را رها کند و با فریاد های دزد دزد! همسایه ها را از ماجرا با خبر کند از محل متواری شدند.

تحقیقات برای دستگیری متهمان همچنان در جریان است و کارآگاهان شعبه یکم اداره آگاهی مرکز در حال انجام عملیات شناسایی برای بازداشت متهمان هستند.