سازمان منطقه آزاد کیش آماده ارائه خدمات به مسافرانی است که پرواز آنها به دلیل شرایط جوی لغو شده و یا با تاخیر انجام می شود.

منطقه آزاد کیش؛ آماده ارائه خدمات به مسافران پروازهای لغو شده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

‌به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایسنا‌، در حالی‌که به دلیل شرایط نا مناسب جوی پایتخت و بارش برف سنگین و همچنین تعطیلی موقت فرودگاه بین‌المللی مهر آباد برخی گردشگران جزیره کیش نتوانسته‌اند، به سفر خود در مسیر کیش - تهران و یا سایر شهرستان‌ها ‌ادامه دهند، از تمامی هتل‌ها و اماکن اقامتی در سطح جزیره خواسته شده است تا جهت رفاه بیشتر این گردشگران همکاری لازم را به عمل آورند.

همچنین سازمان منطقه آزاد کیش برای ارائه خدمات و اسکان موقت مسافرانی که پرواز آنها به مقصد تهران و سایر شهرستان‌ها به دلیل شرایط نا مناسب جوی لغو شده و یا ‌با تاخیرهای طولانی انجام می‌شود، در سالن جنب فرودگاه بین المللی کیش اعلام آمادگی کرده است.

بنا بر این گزارش سازمان منطقه آزاد کیش با صدور اطلاعیه ای از تمامی گردشگران خواست تا پیش از حضور در فرودگاه از برقراری پرواز خود اطینان حاصل کرده و پس از آن به فرودگاه مراجعه کنند. شماره تلفن های 44443200 و 44443300 فرودگاه بین المللی کیش نیز جهت پاسخگویی به گردشگران در خصوص ساعات برگزاری پروازها اعلام شده است.

لازم به پرواز های خروجی فرودگاه بین المللی کیش به مقاصد یزد، بندرعباس، دبی، رشت، شیراز و اصفهان امروز برقرار شد و مسافران این شهرها به سلامت به مقاصد خود بازگشتند.