دو باند مسلح خانوادگی سارقان خودرو توسط پلیس شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

دستگیری دو باند مسلح خانوادگی سارقان خودرو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری مهر ، سرهنگ رضا بستو رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: ساعت 3 بامداد جاری عوامل گشت ماموران کلانتری 150 تهرانسر حین گشت زنی های شبانه خود در شهرک دریا به دو خودروی پراید سفید و مشکی رنگ مشکوک شدند که در جنب بلوار پارک شده بود.

وی افزود: پس از این سریعا ماموران اقدام به بررسی موضوع کردند که مشخص شد 9 نفر داخل دو پراید حضور دارند. بررسی بیشتر ماموران مشخص کرد داخل دو پراید 5 نفر خردسال و نوجوان با سنین متفاوت و 2 زن و 2 راننده مرد حضور دارند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: پس از اینکه ماموران از سرنشینان این دو پراید موضوع را پرسش کردند آنها مدعی شدند ماشین ها بنزین تمام کرده و فرد دیگری که تا پیش از رسیدن پلیس در ماشین حضور داشته است برای آوردن بنزین محل را ترک کرده است.

سرهنگ بستو گفت: این تمامی ماجرا نبود و پس ازاین ماموران با استفاده از سیستم استعلام ، اطلاعات خودروها را بررسی کردند مشخص شد هر دو خودرو طی دو روز گذشته ثبت سامانه سرقتی شده است و صاحبان آن در مراجع انتظامی سرقت خودروی خود را به ثبت رسانده اند.

وی افزود: بازرسی دقیق در محل از خودروها به عمل آمد که یک کلت کمری با هفت عدد فشنگ و دو عدد خشاب ، سلاح های سرد ، 20 عدد کلید های مختلف منزل و مدارک جعلی کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در ادامه گفت: ماموران کلانتری 150 تهرانسر در تحقیقات خود از فرد دیگری که تا پیش از رسیدن پلیس در ماشین حضور داشت سوال کردند و مشخص شد که او نیز برای کشیدن بنزین از خودروهای داخل خیابان محل را ترک کرده بود که با دیدن اوضاع از محل متواری می شود.

وی در خاتمه افزود: تحقیقات برای مشخص شدن موضوع همچنان در جریان است.