مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پروازهای شرکت قشم ایر جمعه شب طبق برنامه اعلام شده قبلی انجام نمی شود.

تغییرات در پروازهای قشم ایر از فرودگاه مشهد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین / حسن جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل بروز سانحه برای هواپیمای این شرکت و خروج آن از باند هنگام فرود در فرودگاه مشهد، پروازهای این شرکت دچار تغییراتی شده است.
وی اظهار کرد: پرواز شماره 1209 این شرکت به مقصد کرمانشاه که قرار بود ساعت 17 و 50 دقیقه امروز انجام شود با تاخیر در ساعت یک و 25 دقیقه بامداد فردا انجام خواهد شد.
وی گفت: همچنین پرواز ساعت 20 این شرکت به شماره 1203 به مقصد تهران و پرواز ساعت 20 و 35 دقیقه این شرکت با شماره 1259 به مقصد تهران لغو شد.
جعفری افزود: پرواز شماره 461 ایران ایر به مقصد تهران نیز که قرار بود ساعت 22 و پنج دقیقه امشب انجام شود با تاخیر در ساعت 2 بامداد فردا انجام می شود و پرواز شماره 041 شرکت کاسپین به مقصد تهران نیز که قرار بود ساعت 22 و 45 دقیقه امشب انجام شود با تاخیر در ساعت یک و 35 دقیقه بامداد فردا انجام خواهد شد.
هواپیمای قشم ایر که از تهران عازم مشهد بود عصر امروز هنگام فرود در فرودگاه مشهد به دلیل نقص فنی و باز نشدن چرخ های هواپیما از باند خارج شد.
در این حادثه به هیچ یک از 104 مسافر هواپیما آسیبی وارد نشد.