پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خودروی خاصی که روزگاری به یک بازیگر مشهور و خواننده انگلیسی تعلق داشته است، تا چند روز دیگر برای فروش به یک حراجی می رود.

 
 
 داج چارجر مدل 1969 که روزگاری به بروس ویلیس و جی کی تعلق داشته، هفته آینده به یک حراجی می رود تا در کنار دیگرخودروهای کلاسیک به فروش گذاشته شود.
 
رنگ مشکی و تودوزی چرم آن حاصل کار «جی کی» بر روی خودرو بوده است. این خواننده انگلیسی که علاقه خاصی به فیلم «Bullitt» داشت، سعی کرده تا خودرو را تا حد امکان به شکل خودروی حاضر در این فیلم کند. البته این خودرو یک دهه قبل از «جی کی» در اختیار بروس ویلیس بازیگر فیلم های اکشن هالیوود بوده و توسط وی به انگلستان وارد شده است.
 
جدا از اهمیت خودرو به واسطه صاحبانش، این مدل یکی از نایاب ترین داج هایی است که تا امروز به تولید رسیده اند. از این مدل تنها 145 نسخه ساخته شده که بخش عمده ای از آن ها از بین رفته اند و تعداد اندکی از آن ها باقی مانده است.
 
همراه با خودرو فاکتور اکثر تغییراتی که بر روی آن انجام شده است نیز ارائه خواهد شد. طبق این فاکتورها، خواننده انگلیسی حدود 25 هزار پوند خرج بهبود و تقویت پیشرانه این خودرو کرده است تا از حالت عادی قوی تر و بهتر شود. در حال حاضر یک پیشرانه 8.2 لیتری V8 با جعبه دنده اتوماتیک در این خودرو قرار دارد.
 
پیش بینی می شود که قیمت آن در حدود 69 هزار تا 83 هزار دلار باشد.
 
بازیگر مشهور خودوری خاصش را به حراج گذاشت! +تصاویر
 
بازیگر مشهور خودوری خاصش را به حراج گذاشت! +تصاویر
 
بازیگر مشهور خودوری خاصش را به حراج گذاشت! +تصاویر
 
 
برنا