- قربانعلی صیادی از اعضای تیم کوهنوردی اعزامی شهرستان دنا به محل سقوط هواپیما در ارتفاعات پازن پیر دنا ، گفت: تاکنون هشت نفر از اجساد در محل سقوط هواپیمای ای تی ار 72 پرواز تهران - یاسوج پیدا شده است.

تاکنون هشت جسد در محل سقوط هواپیما پیدا شده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین وی که علاوه بر سرگروهی تیم کوهنوردی اعزامی به عنوان نماینده دادگستری شهرستان دنا نیز در محل وقوع حادثه حضور دارد، در گفت و گو با ایرنا افزود: اجساد پس از بررسی و تشخیص هویت توسط نیروهای امدادی انتقال می یابند.
صیادی ابراز داشت: شرایط جوی در محل سانحه بسیار نامناسب و ارتفاع برف به بیش از یک متر می رسد به همین دلیل بسیاری از اجساد و قسمت هایی از لاشه هواپیما زیر برف مدفون است.
وی گفت: ارتفاع بالای برف و شرایط جوی ،کار یافتن اجساد مسافران هواپیما را با مشکل مواجه کرده است.
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: برخی از اجساد مسافران در محل سقوط هواپیمای ای تی ار پرواز تهران - یاسوج پیدا شده اند ولی هنوز جسدی از بالای کوه انتقال داده نشده است.
جلال پورانفرد اظهار داشت: پزشکی قانونی و سایر اکیپ های بازرسی و اورژانس در محل سانحه حضور دارند و مشغول شناسایی اجساد هستند.
وی تصریح کرد: پس از صدور مجوز از سوی پزشکی قانونی اجساد پیدا شده در محل به پایین انتقال داده خواهند شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت:پیکرهایی که امدادگران به آنها دست یافتند در ارتفاع نُقُل در حدود چهارهزار متری ضلع شرقی قله مرکزی دنا در نقطه معروف به نول شمالی قرار دارند و هماهنگی برای انتقال آنها در حال انجام است.
عزیز فیلی تصریح کرد: مردم حوصه کنند و اجازه دهند تا شناسایی و انتقال اجساد به عنوان مهمترین اولویت انجام شود.
هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و شش خدمه صبح روز یکشنبه از رادار خارج شد و در منطقه کوهستانی دنا کوه از توابع شهرستان سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرد.