جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: شرایط نامساعد جوی و ارتفاع بالا، عملیات انتقال اجساد را طولانی مدت خواهد کرد و ممکن است تا 3 یا 4 روز آینده و حتی اوایل هفته آتی درگیر این مسئله باشیم.

اصفهان| سردار فدا: امیدواریم در انتقال پیکرها ‌دچار مشکل نشویم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار مجتبی فدا با بیان اینکه با یافتن لاشه هواپیما بخش عمده‌ای ابری که بر دوش امدادگران بود برداشته شد، اظهار داشت: اکنون تکاوران ارتش و امدادگران هلال احمر به‌ همراه بخشی از نیروهای محلی مشرف به مناطق کوهستانی و ارتفاعات پازنپیر، به محل مورد نظر رفته‌اند.

وی افزود: نیروهای حاضر در محل سقوط هواپیما اکنون در قله در کنار هواپیما بوده و اقدامات اولیه انجام می‌دهند تا بتوان اجساد را به محل مناسبی که هیلکوپتر بتواند فرود داشته باشد، منتقل کرد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: شرایط نامساعد جوی و ارتفاع بالا، عملیات انتقال اجساد را طولانی مدت خواهد کرد و ممکن است تا 3 یا 4 روز آینده و حتی اوایل هفته آتی درگیر این مساله باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم به دلیل شرایط نامساعد هوا دچار مشکل نشویم و شرایط مساعد جوی فراهم شود تا هرچه سریع‌تر عملیات انتقال اجساد انجام شود.