مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 40 نفر از اسکی بازان و کوهنوردان حرفه‌ای از این استان و استان‌های همجوار برای جست وجو و انتقال پیکر مسافران سانحه هوایی تهران یاسوج به ارتفاعات دنا اعزام شدند.

40 اسکی باز و کوهنورد در حال صعود به ارتفاعات دنا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از سیدمحمد تقی علوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد در قالب ۸ تیم از کوهنوردان زبده به ارتفاعات دنا اعزام شده‌اند.
وی افزود: این 40 نفر اسکی باز و کوهنورد برای کمک به انتقال پیکرهای کشف شده و نیز کمک به جست و جوی دیگر پیکرها به سوی ارتفاعات پازن پیر واقع در منطقه نقل حرکت کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اینک به سبب سخت گذر بودن و نامساعد بودن هوا و برف و بوران شدید حرکت کوهنوردان به‌کندی صورت می‌گیرد.
25 گروه متشکل از امدادگران استان‌های مختلف و 11 گروه از دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به محل سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج اعزام شده اند.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
روز گذشته پس از 48 ساعت جست و جو اعلام شد که لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان‌های سمیرم از توابع اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.