پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 
      

مشکل جالب و بزرگ شرکت های هواپیمایی

یک مشکل شرکت های هواپیمایی که برای شما هم می توانید جالب باشد این است که بسیاری از مسافران در هواپیما ، برخی از وسایلی که جهت رفاه بیشتر به آنها داده می شود را با خود به خانه می برند، با مثلث آنلاین به نقل از الی گشت همراه باشید تا این دردسر بزرگ در شرکت های هواپیمایی معروف در جهان را نیز بررسی کنیم. ظاهرا مسافران First-class  در مواجهه با یک معامله خوب نمیتوانند مقاومت کنند، چرا که کارکنان هواپیمایی های مختلف گزارش میدهند که مسافران بصورت غیرقانونی بالش ها و پتوهای زیادی را از پرواز با خود می برند. بر اساس گزارش های اخیر کابین خدمه هواپیمایی های آمریکا و انگلیس ( United Airlines، American Airlines  و  British Airways) اعلام کردند که مسافران، تعداد بالایی از بالش ها و پتوهای لوکس را که در حال پرواز به آنها داده اند را با خود برده اند، چرا که سه شرکت هواپیمایی مذکور در حال حاظر کلاس های درجه یک خود را با ملافه هایی از چند برند مطرح تجهیز می کنند.

خدمات رفاهی هواپیما

حفظ تجهیزات، دغدغه خدمه


 

نیک ریچاردز، مدیر خدمات برتر و استراتژی تجربه مشتری هواپیمایی آمریکا گفت: ” در حال حاضر ، این یک مشکل بزرگ است. ظاهر این یک نوع محصول جدید برای مسافران محسوب می شود و هر کس می خواهد آنها را با خود ببرد، فقط کافیست چند قدمی آنها را با خود حمل کند.” او گفت که این محصولات شامل تشک هاو بالش های روپوش دار، از زمان تجهیز کاملا کاهش یافته که در اثر این رویه و توسط مسافران صورت گرفته است. به همین ترتیب، آمریکا در سال گذشته یک یادداشت داخلی را در اختیار خدمه پرواز قرار داد و از کارکنان خواسته بود که در حفظ تجهیزات لوکس خود آگاه باشند و از آنها مراقبت کنند، در این یادداشت نیز آمده است که “به منظور اینکه شرکت های هواپیمای بتوانند این محصولات را حفظ و این نوع خدمات باکیفیت را ارائه دهند ، مهم است که به مسافران یادآوری کنیم که این موارد بعد از هر پرواز بر روی هواپیما قرار می گیرند.”

خدمات شرکت های هواپیمایی

محصولاتی دوس داشتنی برای مسافران

همچنین، هنگامی که شرکت هواپیمایی بریتیش محصولات White Co.  را که شامل یک پتو فوق العاده نرم و یک بالش سفارشی و نرم بزرگ، برای مسافران در پروازهای طولانی معرفی کرد ، سرمایه گذاری ۵۶۵ میلیون دلاری خود را به مسافران اطلاع داد. ولی متاسفانه، به نظر می رسد که مسافران این محصولات را خیلی دوست دارند و آنها را به خانه می برند.هری زلک، مدیر تجاری هواپیمایی بریتیش گفت: “مردم وقتی سوار هواپیما می شوند با خود می گویند : “ای خدای من، این محصولات از شرکت دوست داشتنی White Co.   است ” و آنها را از هواپیما برداشته و با خود به خانه می برند، ولی بهتر است بدانند که این محصولات که برای رفاه مسافران تعبیه شده ، ارزان خریدتری نشده است !

ارائه خدمات در هواپیما

هواپیمایی آمریکا و بریتیش می گوید، به عنوان مسئولان این خدمت رسانی، باید اقدامات خود را برای مقابله با این نوع سرقت که می تواند به سرعت باعث از دست دادن میلیون ها دلار شود، انجام دهند. و به مسافران بگویند: “ما امیدواریم که در طول پرواز خود از بالش، پتو و ملافه ها لذت ببرید. لطفا در هنگام خروج از اینکه آنها را در روی صندلی خود قرار می دهید اطمینان حاصل نمایید”.