بهترین سفر وقتی است که شما با موضوعات هیجان‌انگیز و جدید روبه‌رو شوید چه بهتر آن که امسال در همین نزدیکی ایران مسابقات جام جهانی برگزار می‌شود، بهترین فرصت برای سفری خاص و خاطره‌انگیز ایجاد شده است.

بهترین تورهای جام جهانی کدامند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایسنا، بنابر اعلام آژانس مقتدر سیر تابان، این مجموعه که چارترکننده اصلی پرواز Nordwind روسیه با سال‌ها تجربه در برگزاری تور روسیه است امسال نیز چندین پکیج دقیق را برای بزرگ‌ترین رویداد ورزشی برنامه‌ریزی کرده، این مجموعه در ادامه به بررسی جزییات جام جهانی روسیه می‌پردازد.

برنامه استثنایی تورهای جام جهانی روسیه ۲۰۱۸

همه پروازهای تور جام جهانی روسیه در آژانس مقتدر سیر تابان با خط هوایی Nordwind روسیه انجام می‌شود. این تنها پکیج استثنایی برای جام جهانی است که ترانسفر بین شهری آن با بهترین خط‌ هوایی روسیه انجام می‌شود و مسافران و همراهان تور، بدون خستگی می‌توانند به شهرهای بازی‌ها برسند و با خیالی آسوده و انرژی بالا تیم‌ملی ایران را تشویق کنند.

مزیت‌های بارز پکیج‌های این آژانس بعد از برنامه‌ریزی ویژه برای سفر بین شهری با هواپیماهای روسی، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، همراهی دائمی لیدر فارسی زبان، صبحانه رایگان در همه هتل‌ها،‌ یک‌وعده ناهار رایگان و سرویس‌های ویژه گشت شهری در تمامی مقصدها است.

این پکیج استثنایی طبق رویه‌ همیشگی آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان برای رضایت مسافران و همراهان همیشگی با قیمت‌های مناسب و نرخ‌های قابل توجه ارائه شده، تا همه‌ علاقه‌مندان به این رویداد بزرگ جهانی بتوانند از نزدیک بازی‌ها را تماشا و تیم ملی ایران را تشویق کنند. بنابراین با این شرایط ویژه و با توجه به اینکه زمان کمی تا برگزاری مسابقات باقی است به شما پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر برای خرید تور مناسب اقدام کنید.

پکیج A تور جام جهانی روسیه

در این برنامه که کامل‌ترین و بهترین پکیج استثنایی سفر به روسیه برای تماشای بازی‌های تیم ملی است شما می‌توانید تمامی بازی‌های ایران را از نزدیک تماشا و تیم ملی ایران را تشویق کنید. برای این سفر به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که شما در کنار حضور در جام جهانی روسیه فرصت مناسبی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری روسیه و زیبایی‌های این کشور توریستی هم داشته باشید.

برای همراهی با این برنامه و اقامت 12 شب و 13 روز شروع هزینه 2هزار و 790 دلار در نظر گرفته شده که البته با توجه به کلاس هتل انتخابی و تعداد نفرات همراه در نهایت تغییر می‌کند.
اما خب این برنامه به شما فرصت مناسبی می‌دهد که با بهترین امکانات و مناسب‌ترین تور هم به تماشای روسیه بنشینید و هم حامی تیم ملی ایران در مسابقات بزرگ جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ باشید.

در این برنامه شما بعد از اقامت در سنت‌پترزبورگ یکی از 10 مقصد دیدنی دنیا با بهترین خط‌ هوایی روسیه برای بازی دوم ایران و رقابت تیم ملی با اسپانیا، به کازان می‌روید و با شهر صنایع‌دستی روسیه آشنا می‌شوید. بعد از گشت و گذار حسابی در این شهر و خرید صنایع‌دستی‌های چشم‌گیر روسی، برای تماشای بازی آخر تیم ملی در مرحله‌ مقدماتی جام جهانی در شهر سارانسک روسیه، به اولیانوفسک شهر ساحلی و زیبا می‌روید و در آرامش و ساحل‌آفتابی این شهر خستگی این چند روز را به‌در و بعد از تماشای بازی هیجان‌انگیز ایران، روسیه را به مقصد میهن ترک می‌کنید.

بهترین تورهای جام جهانی کدامند؟

پکیج B تور جام جهانی روسیه

با این برنامه، شما می‌توانید دو بازی انتهایی تیم ملی و رقابت با تیم‌های بزرگ دنیا را از نزدیک ببینید. شما برای اقامت 7 شب و 8 روز شروع هزینه‌ای از 1890 دلار در نظر می‌گیرید و با اقامت در جذاب‌ترین شهرهای روسیه علاوه بر لذت از این سفر، برای تشویق تیم ملی در مقابل تیم‌های اسپانیا و پرتغال، با غول‌های بزرگ فوتبال دنیا هم از نزدیک آشنا می‌شوید.

این برنامه که البته بر اساس کلاس انتخابی هتل و تعداد نفرات همراه، هزینه‌ نهایی متفاوتی خواهد داشت به شما امکان می‌دهد که در دو شهر زیبای کازان و اولیانوفسک روسیه اقامت کنید و همراه با برنامه‌های تور و میزبانی درجه یک لیدرهای آژانس تجربه‌ای متفاوت از سفر به روسیه داشته باشید.

شما بعد از اقامت در کازان، شهری که سردار آزمون بازیکن جوان تیم ملی ایران در آن بازی می‌کند، راهی یکی از زیباترین ورزشگاه‌های روسیه می‌شوید و بازی ایران و اسپانیا را از نزدیک می‌بینید. بعد از آن هم برای تماشای بازی ایران و پرتغال در شهر سارانسک به یکی از زیباترین و ساحلی‌ترین شهرهای روسیه در نزدیکی این شهر قرار دارد، می‌روید و خستگی این چند روز را از تن بیرون می‌کنید.

اولیانوفسک شهری ساحلی با جاذبه‌های دریایی زیبا است که تصویری دیگر از تابستان روسیه را به شما نشان می‌دهد. اقامت شما در بهترین هتل‌های ساحلی این شهر شکل این سفر را کمی جابه‌جا می‌کند. بعد از بازی ایران و پرتغال شما با خاطره‌ای خوش و تکرارنشدنی، با بهترین هواپیماهای خط‌ هوایی روسیه به ایران بازمی‌گردید.

راهنمای خرید بلیط بازی‌ جام‌جهانی روسیه ۲۰۱۸

طبق قوانین فیفا و هماهنگی با مقامات روسی، همه تماشاگران بازی‌های جام جهانی باید پیش از بازی‌ها و حتی پیش از سفر، بلیت بازی‌های جام جهانی را مطابق با جدول قیمت‌گذاری شده خریداری کنند. مطابق این برنامه، چند گروه بلیط قیمت‌گذاری شده موجود است که علاقه‌مندان می‌توانند آن را تهیه کنند. بنابر اعلام فیفا، برای این دوره از مسابقات دو نوع گروه بلیط VIP و اقتصادی در نظر گرفته شده است.

بلیط‌های VIP در دو دسته Match Exprience و Match Club به ترتیب 595 و 850 دلار و بلیط‌های اقتصادی در سه دسته به ترتیب ۲۱۰, 165 و 105 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند که علاقه‌مندان با انتخاب بلیط‌های مورد نظر آن‌ها را خریداری می‌کنند.

البته همراهان پکیج‌های استثنایی تور جام جهانی روسیه در آژانس مقتدر سیر تابان ، می‌توانند با راهنمایی کارشناس‌ها پس از بررسی دقیق نقشه‌ ورزشگاه‌های جام جهانی که در سایت مقتدر سیر در دسترس است با بهترین انتخاب، بلیط‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.

شرایط سفر به روسیه برای تماشای دیگر بازی‌های جام جهانی

روسیه یکی از بهترین مقاصد برای سفر در تابستان است، به همین دلیل اگر شما از علاقه‌مندان این کشور و البته دوستداران فوتبال هستید، باز هم می‌توانید برای سفر به این کشور برنامه‌ریزی کنید.

البته مشتاقان تماشای دیگر بازی‌های تیم‌های فوتبال در جام جهانی نمی‌توانند با این پکیج‌های استثنایی و نرخ‌های مناسب قیمت‌گذاری شده در تورهای جام جهانی روسیه همراه شوند و باید صبر کنند و پس از بازگشایی برنامه‌های تور روسیه براساس آن برنامه‌ی سفر خود را تنظیم کنند و راهی سفر شوند.