پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 
 

کالاسودا_مرسدس بنز از شاهزاده جدید خود رونمایی کرد. محصولی فوق العاده که می تواند به راحتی عنوان ابرخودروی سال را به خود اختصاص دهد.

طی سال گذشته در نمایشگاه خودروی فرانکفورت،  ابرخودروی مرسدس AMG پروژه یک، برای اولین بار به جهان معرفی شد. جالب است بدانید که این خودرو بر اساس یک پروژه  خودروهای فرمول یک مهندسی شده است و از پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری مجهز به توربوشارژر دوگانه همراه با سیستم هیبرید، قدرت حیرت‌انگیز ۱۰۲۰ اسب بخار را استخراج می‌کند.

از این ها مهم تر این که این شاهزاده مرسدس بنز ، در ۲.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد و بیشینه سرعت ۳۵۰ کیلومتربرساعت دارد.

شرکت مرسدس قصد دارد ۲۵۷ نسخه از این خودرو  را در سال ۲۰۱۹ به خریداران تحویل دهد. آخرین رویداد مرتبط با این ابرخودروی شگفت‌انگیز در کشور کره‌ی جنوبی و با حضور مقامات شرکت‌ سازنده اتفاق افتاده است؛ جایی که یکی از جمع‌ و جورترین پیست‌های آسیا قرار دارد و قرار است، پذیرای علاقه‌مندان برند AMG باشد

درواقع پیست AMG Speedway، اولین مسیر مسابقه‌ای است که نام ما را یدک می‌کشد و اهمیت کره‌ی جنوبی را به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازارهای فروش مرسدس بنز مشخص می‌کند. این مکان، توسعه‌ی برند AMG را سریع‌‌تر می‌کند و محلی مناسب برای تعامل با مشتری‌ها و هواداران برند ما است.

مرسدس بنز، یک شرکت خودروسازی آلمانی است، که در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون‌سوز، همچنین ارائه خدمات مالی (لیزینگ و بیمه اتومبیل) و نیز تعمیر خودرو فعالیت می‌نماید. شعار این شرکت «یا بهترین یا هیچ» است.

کارخانه مرکزی شرکت مرسدس بنز در منطقه زیندل فینگن واقع در شهر اشتوتگارت آلمان قرار دارد.این شرکت ادامه قدیمی‌ترین سازنده خودروهای بنزینی در جهان، یعنی دایملر-موتورن-گیزلشافت است، که در سال ۱۸۹۰ توسط گوتلیب دایملر و کارل بنز تأسیس شده بود. شاخه دیگر از مرسدس-بنز، کمپانی دایملر آگ می‌باشد