مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تمامی جریمه های ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک در نیمه دوم اردیبهشت مشروط براینکه مالکان خودروهای متخلف تا پایان امروز - دوشنبه - در سایت my.tehran.ir ثبت نام و حساب شهروندی خود را شارژ کنند، بخشیده می شود.

جریمه ورود غیرمجاز به طرح ترافیک تهران بخشیده می شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی پیرحسین لو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براین اساس اگر فردی با خودروی خود در بازه زمانی 15 تا 31 اردیبهشت به صورت غیرمجاز وارد محدوده طرح ترافیک شده باشد و تا پایان وقت امروز نسبت به ثبت نام در سایت مذکور و شارژ حساب شهروندی به ازای روزهای تردد غیرمجاز اقدام کند، جریمه 20 هزار تومانی هر تردد غیرمجاز وی بخشیده می شود.
وی تاکید کرد: این مالکان خودرو به ازای هر روز تردد غیرمجاز در محدوده طرح ترافیک تنها عوارض ورود به طرح ( حداکثر 36 هزار تومان روزانه) را پرداخت می کنند.
پیرحسن لو خاطر نشان کرد: مالکان خودروهای متخلف در صورت عدم ثبت نام و شارژ حساب شهروندی تا پایان امروز به ازای هر ورود غیرمجاز با وسیله نقلیه به محدوده طرح ترافیک تهران علاوه بر جریمه 20 هزار تومانی، 36 هزار تومان عوارض نیز باید پرداخت کنند.
به گزارش ایرنا، طرح جدید ترافیک شهر تهران از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه اجرایی شد.
در طرح جدید ترافیک، دیگر مجوز سالانه ورود به محدوده طرح با دریافت مبلغ کلی در ابتدای سال صادر نمی شود و متقاضیان باید روزانه نسبت به اخذ مجوز ورود به این محدوده در شهر تهران اقدام کنند.
در شرایط کنونی 2 طرح محدوده «ترافیک» و «زوج و فرد» در شهر تهران اجرا می شود که ورود به محدوده ترافیکی منوط به داشتن مجوز روزانه و ورود به محدوده طرح زوج و فرد براساس رقم سمت راست پلاک خودروهاست.
زمان اجرایی روزانه طرح جدید ترافیک 6:30 تا 19 است، ضمن اینکه روزهای پنجشنبه نیز طرح های ترافیکی(ترافیک و زوج و فرد) اجرا نخواهد شد.