سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: طبق مصوبه شورا باید اسامی رسانه های خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت کرده اند توسط شهرداری منتشر شود.

نام رسانه های خبرنگاران طرح ترافیک گرفته باید منتشر شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین، علی اعطا روز سه شنبه در نشست خبری خود در پاسخ به خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه چرا برخلاف مصوبه شورا اسامی رسانه های خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت کرده اند منتشر نشده است، افزود: باید اسامی رسانه ها براساس آئین نامه منتشر شود و این اشکالی است که اعضای شورا حتما پیگیر آن خواهند بود.
وی در خصوص جوابیه شهرداری مبنی براینکه انتشار نام خبرگزاری ها منجر به سهم خواهی شد نیز گفت: راه حل این موضوع اصلاح آئین نامه است و این دلیل نمی شود که شهرداری برخلاف مصوبه عمل کند.

* ارسال 12 پرونده تخلف شهرداری تهران به دستگاه قضایی
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از نشست خبری خود گفت: 12 پرونده تخلف شهرداری تهران در دوره گذشته، به دستگاه قضایی ارسال شده است.
وی در پاسخ به پرسشی درخصوص روند رسیدگی به پرونده های تخلف شهرداری تهران در دوره قالیباف افزود: در این خصوص گزارشاتی به دستگاه قضایی ارسال شده و این پرونده ها مسیرقانونی خود را طی می کند و لازم است از دستگاه قضایی در این خصوص پرسیده شود.
به گفته وی، همزمان با ارائه سند تحویل و تحول شهر تهران در صحن شورا، پرونده تخلفات دوره گذشته شهرداری نیز به دستگاه قضایی ارسال شد.
وی تاکید کرد: البته هیچ پرونده ای از تخلفات صورت گرفته از طرف شهرداری تهران به شورای شهر داده نشد و موارد برای رسیدگی به دستگاه قضایی ارسال شد.
اعطا همچنین با تاکید بر پرداخت طلب پیمانکاران و بانک ها از سوی شهرداری تهران در سال 97 گفت: طبق بودجه امسال پرداخت دیون پیمانکاران بیش از 42 درصد نسبت به سال گذشته افزایش می یابد.
وی در خصوص طلب بانک ها از شهرداری نیز گفت: سال گذشته هیچ پرداختی به بانک ها نداشتیم و امسال تلاش می شود بخشی از این مطالبات تسویه شود.
ادامه دارد...
تهرام/ 9343/1735