پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمود صادقی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نسبت به حضور سردار یعقوب‌علی نظری در تجمع مردم واکنش نشان داد.

حضور فرمانده سپاه در تجمع اعتراضی مردم + عکس
به گزارش پندار آنلاین:

در پی نابسامانی شرایط اقتصادی و فشارهای معیشتی اخیر که به اقشار مختلف جامعه وارد شد، افرادی سودجو و فرصت‌طلب با انتشار فراخوان‌هایی برای تجمع اعتراضی به سیاست‌های اقتصادی دولت در فضای مجازی، از مردم شهرهای مختلف ایران دعوت به حضور در این تجمعات اعتراضی کردند تا به خیال خام خود، بتوانند با سوار شدن بر موج اعتراضات معیشتی مردم خواسته‌های شوم سیاسی خود را رقم بزنند.

نکته جالب توجه در این فراخوان‌ها قانونی اعلام کردن آنها بود؛ در حالی که معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی ظهر دیروز در این باره گفت: هیچ درخواستی مبنی بر تجمع قانونی دریافت نکرده‌ایم.

صبح دیروز تعدادی از مردم مشهد در میدان شهدا حضور پیدا کردند و با شعارهای "مفسد اقتصادی اعدام باید گردد" خواستار برخورد با عوامل برهم خوردن نظم اقتصادی کشور شدند. رویکرد مسؤولان به تجمع دیروز مردم مشهد متفاوت بود؛ فرمانده سپاه امام رضا(ع) بدون تشریفات خاصی، در جمع معترضان حضور یافت و پای درد دل مردم نشست.

به همین منظور محمود صادقی نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار  تصویری از حضور سردار یعقوب‌علی نظری فرمانده سپاه خراسان رضوی در تجمع مردم ضمن تحسین برانگیز خواندن اقدام وی، عنوان کرد:خوب است سایر مسئولان الگو بگیرند و صدای مردم را از نزدیک بشنوند.

محمود صادقی در صفحه توییتر خود نوشت:

"حضور فرمانده سپاه خراسان رضوی در تجمع مردم ابتکار عمل کم سابقه و قابل تحسینی است؛ از کم و کیف آن خبر ندارم، اما خوب است سایر مسئولان الگو بگیرند و صدای مردم را از نزدیک بشنوند."

واکنش محمود صادقی به حضور فرمانده سپاه خراسان رضوی در تجمع مردم