رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از اجرای تقویت گشت کنترل نامحسوس پلیس راهنمایی و رانندگی در استان با هدف توسعه فرهنگ خودکنترلی در رانندگان خبر داد.

 گشت کنترل نامحسوس پلیس در مازندران تقویت می شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ پاسدار مهدی باقری اظهار داشت: برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و الزام رانندگان متخلف به رعایت اصول و مقررات راهنمایی و رانندگی از عوامل پیشگیری از بروز تلفات و خسارت‌های ناشی از حوادث رانندگی است.

وی افزود: اجرای طرح‌های موقت و بهره‌گیری از روش‌های جدید منطبق با وضعیت ترافیک استان در راستای اصلاح فرهنگ رانندگی از راهکارهای اجرایی پلیس برای ساماندهی ترافیک شهری در استان است.

باقری، خاطرنشان کرد: با هدف توسعه فرهنگ خودکنترلی و قانونمندی در رانندگان، برخورد قاطع با رانندگان قانون‌گریز و متخلف و ایجاد جو روانی بین رانندگان طرح تقویت کنترل نامحسوس شهری در 22 شهرستان به اجرا در آمد.

وی از به‌کارگیری 18 دستگاه خودرو برای اجرای طرح گشت نامحسوس از شهرداری‌ها و سازمانهای حمل و نقل درون‌شهری در سطح استان خبر داد و گفت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از این خودروها به صورت نامحسوس روزانه با تخلفات رانندگی برابر ضوابط و مقررات برخورد خواهند کرد.