مرد قوی هیکلی که به اتهام قتل مرد جوان در حوالی فرودگاه امام بازداشت شده، منکر قتل شد.

ماجرای کشف جسد خونین حوالی فرودگاه امام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران پویا ؛ صبح 20 تیر سال جاری مأموران انتظامی فرودگاه امام خمینی (ره) در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند جسد خون‌آلود مرد جوانی در محدود فرودگاه کشف شده است.

بنابر اظهارات مأموران، جسد توسط راننده کامیونی که در حال تردد به کارخانه آسفالت‌سازی بود، کشف شده و پلیس در جریان قرار گرفته بود.

دقایقی بعد از اعلام این خبر محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل کشف جسد حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

تیم جنایی با حضور در محل با جسد مردی حدوداً چهل ساله فاقد مدارک هویتی مواجه شد که با شلیک گلوله به کمرش از پای درآمده بود، بررسی‌ها نشان داد قتل در مکان دیگری به وقوع پیوسته و کمتر از 12 ساعت از مرگ مقتول می‌گذرد.

در تحقیقات بیشتر مشخص شد مأموران شب قبل، حوالی محل کشف جسد به خودروی پژویی مشکوک شده و به راننده آن دستور ایست داده بودند اما وی در نهایت موفق به فرار شده بود.

در ادامه بررسی‌ها جسد مقتول برای بررسی بیشتر و شناسایی هویت به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان موفق به شناسایی هویت وی شدند.

همزمان با شناسایی هویت مقتول مشخص شد وی اهل یکی از شهرهای استان لرستان است و چند روز قبل از حادثه به تهران آمده بود.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات سراغ همسر مقتول رفتند که وی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت شوهرش قبل از قتل با مرد قوی‌هیکلی به نام پیمان دیدار داشته است بدین ترتیب پیمان بازداشت و پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.

پیمان با رد هرگونه دخالت در مرگ مقتول، در اظهاراتش به بازپرس گفت: پیمان را می‌شناختم و دوست من بود اما من هیچ نقشی در قتل او ندارم، من در زمان قتل در تهران نبودم و به شهرستان رفته بودم، من حتی اسلحه ندارم و پایم نیز به زندان باز نشده است.

اظهارات پیمان در حالی مطرح شد که یک راننده آژانس مدعی شد پیمان روز قبل از کشف جسد در تهران بوده و این راننده پیمان را به یک پروژه بزرگ درحال ساخت در غرب پایتخت برده است.

متهم پس از این اظهارات با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.