سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت که در حادثه آتش سوزی برج تجاری 10 طبقه در خیابان بهار یک مرد 30 ساله کشته شد و حدود 100 نفر توسط آتش نشانان نجات یافتند.

حادثه آتش سوزی برج تجاری بهار تهران یک کشته و 100 نجات یافته داشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمد کرم درآبادی مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران نیز گفت: حال یک نفر از مصدومان در وضعیت وخیم است که توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان منتقل شده است .
به گزارش مثلث آنلاین سید جلال ملکی عصر سه شنبه درباره جزئیات این حادثه به خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت 15 امروز یک برج 10 طبقه ای در خیابان بهار جنوبی دچار آتش سوزی شد که بلافاصله ماموران 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در طبقه سوم این برج و در یک مغازه 15 متری که ویژه عرضه محصولات جشن بود دچار آتش سوزی شد که آتش به تمامی بخش های این مغازه سرایت کرده بود.
ملکی با بیان اینکه احتمال انفجار در این مغازه مملو از مواد محترقه وجود داشت ادامه داد: با حضور به موقع آتش نشانان این حریق در محل مهار شد و از سرایت به سایر مغازه ها جلوگیری شد که در این حادثه یک مرد حدود 30 ساله جان باخت.
وی خاطرنشان کرد: بر اثر این آتش سوزی دود بسیار غلیظی تمامی طبقات این برج 10 طبقه را فرا گرفته بود که آتش نشانان حدود 100 نفر از افراد حاضر در محل را نجات دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: آتش سوزی کاملا مهار شده و آتش نشانان مشغول عملیات لکه گیری و تخلیه دود هستند.
همچنین مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران در این باره به خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون تکنسین های اورژانس 5 نفر از افرادی که در داخل این برج دچار دود گرفتگی شده بودند را بصورت سرپایی درمان کردند.
محمد کرم درآبادی خاطرنشان کرد: همچنین یک نفر از مصدومان بدلیل انجام اقدامات درمانی به مراکز درمانی منتقل شد.
وی یادآور شد: یک نفر از مصدومان در وضعیت وخیمی قرار دارد که توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران تاکید کرد: عملیات امدادی تکنسین های اورژانس همچنان ادامه دارد.
تهرام/7243/ 1539