تبریز- ایرنا- مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: پدری که به واسطه بدهی برای درمان سرطان خون فرزندش چک صادر کرده و در زندان به سر می برد، چشم انتظار کمک خیران برای آزادی است.

سرطان خون فرزند، پدر را راهی زندان کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رسول تقی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: «عباس - ت» مرد عائله‌مند 50 ساله‌ای است که به علت محکومیت مالی ناشی از مطالبه سه فقره چک و خسارات قانونی ناشی از این تعهد، طی احکام صادره از شعبه 25 اجرای احکام شورای حل اختلاف شهرستان تبریز از اول شهریور ماه جاری در زندان مرکزی تبریز محبوس است.
وی ادامه داد: این فرد سرپرست خانواده پنج نفره و پسرش دچار بیماری صعب العلاج سرطان خون است.
تقی پور گفت: وی برای تامین هزینه های درمان پسر خود مجبور شده از چند نفر از دوستان و آشنایان خود پولی قرض و در قبالش چک صادر کند که به خاطر نداشتن شغل معین و درآمد خوب، نتوانسته طلب خود را پس دهد.
وی اضافه کرد: طبق تحقیقات ستاد دیه آذربایجان شرقی، خانواده وی در شرایط بسیار بدی هستند و صاحبخانه از شش ماه قبل، از ودیعه وی مبلغ اجاره را کم می کند.
مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: این مددجو، تا پیش از حبس در شغل کارگری ساختمان مشغول بود، ولی اکنون به ‌رغم تلاش‌های بسیار برای جلوگیری از حبس، اول شهریورماه جاری بازداشت و به زندان معرفی شده است.
وی افزود: بر حسب اعلام واحدهای اجرای احکام مدنی، مجموع آخرین مانده بدهی نامبرده با احتساب اصل خواسته و خسارت تاخیر و تادیه بر اساس شاخص تورم سال جاری، 16 میلیون تومان می باشد که طی جلسات صلح و سازش برگزار شده در محل ستاد دیه استان، این میزان به 8 میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.
تقی پور افزود: خیرانی که تمایل به کمک به این مددجوی نیازمند را دارند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه استان به شماره 100100 بانک تجارت، 2121211688 بانک ملت، یا 0106260597007 بانک ملی واریز و برای اختصاص مبلغ پرداختی به این مددجو، فیش‌ پرداختی را با تحریر موضوع کمک انجام‌شده به شماره 04136581354 دورنگار کنند.
6120/518