مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد که از ساعت 10 صبح فردا (دوشنبه) فروش بلیت قطارهای اربعین آغاز خواهد شد.

قیمت بلیت قطارهای اربعین نهایی شد/ آغاز فروش از فردا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین محمد رجبی در گفت و گو با ایسنا، اعلام کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قطارهای این شرکت از 27 مهر تا 13 آبان مسافران اربعین را جابجا می‌کنند و مسافران می‌توانند بلیط مربوط به این قطارها را از روز 23 مهر تهیه کنند.

به گفته‌ی وی برای مسیر تهران -کرمانشاه 134 رام قطار در نظر گرفته شده که مسافران را در طول این مدت به مقصد مرزهای زمینی کشور جابجا خواهند کرد.

مدیر عامل رجا با بیان این که با هماهنگی صورت گرفته اتوبوس‌هایی مسافران را از کرمانشاه به سمت مرز مهران خواهند برد اعلام کرد: تبه منظور فراهم کردن مقدمات لازم برای بازگشت مسافران نیز شرایطی فراهم شده که آنها بتوانند پس از مراسم اربعین از کربلا تا مرز مهران به وسیله‌ی اتوبوس منتقل شده و سپس از ایستگاه راه آهن کرمانشاه به مقصد خود حرکت کنند.

رجبی این را نیز گفت: که در طول این مدت 3 نوع قطار 4 تخته ، 6 تخته و اتوبوسی برای جابجایی مسافران در نظر گرفته شده است.

به گفته‌ی وی قیمت بلیت این قطارها بسته به شرایطشان و خدمتی که به مسافران ارائه یم‌کنند از حدود 70 هزار تومان تا 105 هزار تومان در نظر گرفته می‌شود.

همچنین اتوبوس‌هایی که از ایستگاه کرمانشاه تا مهران و بالعکس فعالیت می‌کنند نیز با قیمت 105 هزار تومان مسافرن را جابجا می‌کنند.

شرکت رجا همچنین اعلام کرده که در کنار جابجایی‌های داخلی مسافران می توانند با خرید بلیط ترکیبی از مرز مهران تا نجف و سپس از کربلا به مهران نیز با پرداخت 560 هزار تومان حرکت کنند.

به گزارش ایسنا 3 معاونت راه آهن سازمان هواپیمایی کشوری و راهداری تلاش کرده‌اند با برنامه ریزی های گسترده امکان جابجایی بیش از 4 میلیون زائر اربعین را از سه طریق هوایی ، زمینی و ریلی فراهم کنند.