پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حمید گودرزی که در ماه‌های اخیر تبدیل شده به مجری ثابت برنامه‌های خاص شبکه ۵ و البته برنامه هایی که تهیه کننده آنها محمدحسین رضوی است، در تجربه اجرای زنده شب یلدایی شبی موفق را سپری نکرد.

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ثریا حمید گودرزی که مدتی است اجرای مسابقه پنج ستاره را از شبکه پنج برعهده دارد، گزینه اجرای ویژه‌برنامه یلدای این شبکه بود. این بازیگر، خواننده و به تازگی مجری تلویزیون یکی از بدترین اجراهای تاریخ تلویزیون از زمان رواج برنامه‌های زنده را داشت. او با پریدن در حرف مهمان‌ها، حرف‌های بی‌ربط به بحث مهمان‌ها گفتن و رها کردن گفتگوها بدون نتیجه و وابستگی بسیار به حرف‌هایی که از طریق گوشی به او می‌گفتند باعث تعجب مخاطبان برنامه شده بود و حتی می‌شد این شگفت‌زدگی را در چهره مهمان‌های برنامه هم دید.

 

 

در بخشی از برنامه که تصاویر افرادی روی مانیتور بزرگ داخل استودیو نشان داده می‌شد تا مهمان برنامه نام آنها را بگوید تصویری از محمدامین اسدی بازیکن جوان پرسپولیس نشان داده شد که یوسف تیموری نتوانست نام او را بگوید و جالب آن که حمید گودرزی اصرار داشت که تصویر اللهیار صیادمنش بازیکن جوان استقلال است و حتی اصرار سیامک نعمتی برای از اشتباه درآوردن او هم تاثیری روی او نداشت.