پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

عکسی که بسیار خبرساز سد ؛ تلاش برای بنزین زدن به تسلا مدل S !

شاید با خود فکر کنید همه می‌دانند که خودروهای الکتریکی پر از الکتریسیته بوده و نیازی به بنزین ندارند. خب ما اثبات کرده‌ایم که حداقل یک نفر این موضوع را نمی‌داند!


یک خانم با خودروی تسلا مدل S خود به پمپ‌بنزین رفته و شاید فراموش کرده که پشت فرمان این خودرو بوده و یا شاید هم نمی‌دانسته که خودرویش از الکتریسیته استفاده می‌کند. به همین خاطر او تلاش داشته به خودروی الکتریکی‌اش بنزین بزند که بدون هرگونه تعجبی یک موقعیت کاملاً مضحک به وجود آمده است.

2.jpg
همه‌چیز با پیاده شدن خانم از خودرو شروع می‌شود. واضح است که او با تسلا مدل S آشنا نیست و به‌صورت گیج و منگ در اطراف خودرو حرکت کرده و به دنبال درپوش بنزین است. پس از حدود 45 ثانیه جست‌وجو کردن او درپوش را باز کرده و برای بنزین زدن کارت اعتباری‌اش را استفاده می‌کند. البته باز کردن درپوش باک! بخش آسان این قضیه بوده است.

همانند تمامی خودروهای بنزینی، او پمپ را برداشته اما خب پمپ با ظاهر درپوش و محفظه آن همخوانی ندارد. همه می‌دانیم که مدل S بجای درپوش بنزین دارای محفظه شارژ است. خانم موردبحث که به وضوح از وضعیت پیش آمده گیج شده پورت شارژ را پیش از تصمیم به بنزین زدن بررسی کرده که شاید یک درپوش دیگر هم وجود داشته است. او حتی صندوق را هم باز می‌کند و پس از آن تلفن می‌زند که شاید برای کمک گرفتن باشد.

تماشاچیان به سادگی می‌توانند اجازه دهند این وضعیت ادامه یابد اما بجای آن یک مرد تصمیم می‌گیرد به این خانم بگوید که اوضاع از چه قرار است.

خوشبختانه خانم مالک خودرو بنزین را به پورت شارژ نزده است. اگر این کار را می‌کرد شاید یک آتش‌سوزی رخ می‌داد…

منبعپدال