رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر در خصوص خود حادثه نمی‌توانیم نظر دهیم گفت: باید صبر کنیم کارشناسان علت حادثه را تعیین کنند و سپس مشخص خواهد شد که مسئولیت این حادثه بر عهده چه کسی است.

در حال حاضر در خصوص خود حادثه و اتوبوس حامل دانشجویان نمی‌توانیم نظر دهیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین دکتر مسعودی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به ادعای مطرح شده در رابطه با فرسودگی اتوبوس حامل دانشجویان پاسخ داد: زمانی که قرار است خدماتی از جایی گرفته شود به طور طبیعی یک پیمانکار دارد و پیمانکار بایستی الزامات فنی و تکنیکی را که در قرارداد ذکر شده رعایت کند و چنانچه رعایت نکند علی القاعده قراردادی نیز با آن بسته نخواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس اتوبوس و راننده باید الزامات ایمنی و تکنیکی را داشته باشند که این قرارداد نیز بر همین مبنا بسته شده است.

مسعودی در رابطه با شرح ما وقع حادثه امروز اظهار کرد: ساعت ۱۲:۲۰ اتوبوسی که در حال حرکت به سمت درب خروجی دانشگاه بود دچار حادثه شد و با صحنه تلخی که شاهد آن هستیم روبرو هستیم.

وی درباره آمار کشته شدگان گفت: جان باختگان این حادثه هشت نفر بود و تعداد زخمی شدگان حدود 27 نفر است.

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در پایان ضمن تسلیت به خانواده‌های جان باختگان اعلام کرد: کلاس‌های فردا و پس فردای این واحد دانشگاهی تعطیل بوده و سه روز عزای عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.