معاون کل وزارت بهداشت گفت: تمامی گروه های مختلف پزشکی اعم از جراحان، متخصصان و پرستاران بر بالین مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند.

انتقال همه مصدومان به مراکز درمانی/۲۱ مصدوم وضعیت پایداری دارند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  مهر ایرج حریرچی با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) و عیادت از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات، اعلام کرد: در این حادثه ٣٥ نفر دچار سانحه شده اند که 8 نفر به علت شدت جراحات، سر صحنه تصادف، فوت کرده و ٢۷ نفر نیز مصدوم شدند.

وی افزود: ٣ نفر از مصدومین به صورت سرپایی مداوا شده و ٢٥ نفر از آنها بلافاصله پس از سانحه با آمبولانس های اورژانس به بیمارستان های امام خمینی (ره)، شریعتی، حضرت رسول (ص) و عرفان نیایش اعزام شدند.

دکتر حریرچی با بیان اینکه از ٢٥ نفر مصدوم این حادثه، ٢١ نفر دچار آسیب های شدید و تهدیدکننده حیات نشده و هم اکنون وضعیت پایداری دارند، تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر ٤ مصدوم دچار آسیب شدید شده و وضعیت پایداری ندارند.

وی بیان کرد: تمامی گروه های مختلف پزشکی اعم از جراحان، متخصصین و پرستاران بر بالین مصدومین حضور داشته و در تلاش هستند و از هیچ اقدام درمانی برای بهبود مصدومان کوتاهی نخواهند کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه ٢ نفر از فوت شدگان زن و ٥ نفر مرد بوده اند، گفت: در حال حاضر، تمام مصدومین به بیمارستان ها و مراکز درمانی منتقل شده و اقدامات درمانی تخصصی و فوق تخصصی در حال انجام است.