پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از نود فناوری – به تازگی بالگردی رونمایی شده که سرعت آن ۲ برابر نمونه های فعلی است و می‌تواند در ارتفاع ۶ هزار فوتی پرواز کند. به گفته کارشناسان این نسل جدید بالگرد است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، شرکت لاکهید مارتین با همکاری Sikorsky  یک بالگرد قدرتمندبه نام SB>۱ Defiant ساخته اند  که به تازگی رونمایی شده است. به گفته کارشناسان SB>۱ Defiant  نسل جدید بالگردها است.

این بالگرد طوری ساخته شده  که می تواند با ۲ برابر سرعت و طیف پرواز بالگردهای معمولی پرواز کند و قابلیت مانور و چابکی زیادی دارد.

همچنین یک نسخه جنگی آن ساخته شده که مجهز به سیستم های مخصوص است و ترکیب مخزن سوخت آن تفاوت هایی دارد. البته روی نسخه نظامی تسلیحات مختلفی نیز نصب می شود. بالگرد مذکور برای ماموریت های ضربتی و حمله و همچنین حمل ونقل سربازان در مسیرهای طولانی ساخته شده است.

سرعت بالگرد ۲ برابر و طیف پرواز آن ۲تا۳ برابر نسخه های فعلی است. همچنینSB>۱ Defiant می تواند در ارتفاع ۶ هزار فوتی پرواز کند و بیشترین سرعت آن ۱۸۳ مایل برساعت است. قدرت بالگرد برای حمل بار بیشتر از نسخه های معمولی است.