پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
 
آشنایی با جدیدترین خودروهای کمپانی برلیانس + تصاویر

کمپانی خودروسازی برلیانس به مدت 16 سال است که با کمپانی بی‌ام‌و سرمایه گذاری مشترک برای تولید خودرو دارد. این کمپانی خودروسازی چینی برای سال 2019 محصولات جدیدی عرضه خواهد کرد که احتمال می‌رود شاهد ورود آن به بازار خرید و فروش خودرو در ایران باشیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی جدیدترین محصولات برلیانس بپردازیم.

برلیانس V6 2019

 V6-2019.jpg

سپتامبر 2018 بود که خودروی برلیانس V6 مدل 2019 برای اولین بار معرفی شد. برلیانس V6یک cuv با سایز متوسط است که به‌عنوان یک خودروی لوکس توسط کمپانی برلیانس تولید شده است. موتور 1.5 لیتری این خودرو توانایی تولید115 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتون‌متر برای گیربکس اتوماتیک 7سرعته را داراست. از جمله امکانات و تجهیزات این خودرو میتوان به کیسه هوا برای حفاظت از راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS ، سیستم ترمز EBD مخصوص تقسیم نیرو روی 4 چرخ برای حفظ تعادل، سیستم کنترل پایداری یا ESP ، ایموبلایزر، سیستم نظارت بر فشار باد تایرها، سیستم تشخیص نقطه کور و سیستم کمکی حرکت بین خطوط می‌توان اشاره کرد.


در داخل خودرو از صندلی‌های چرمی با طراحی ارگونومیک استفاده شده است. همچنین سقف پانوراما، یک صفحه نمایش 7 اینچی با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث توسط گوشی‌های همراه، سیستم کیلس یا استارت بدون کلید و سیستم مکان‌یابی و تثبیت‌کننده سرعت خودرو، از دیگر امکانات تعبیه شده در داخل خودرو است.

این خودروی لوکس چینی دارای 4.620 متر طول ، 1.922 متر عرض و ارتفاع 1.727متری و همچنین وزن تقریبی 1480 تا 1600 کیلوگرم است. همچنین مخزن سوخت این خودرو ظرفیت 56 لیتری دارد.

کمپانی خودروسازی ب‌ام‌و در توسعه این خودرو بطور مستقیم دخیل بوده است. قیمت برلیانسV6 در کشور چین چیزی مابین 89800-124800 یوان پیش بینی شده است. همچنین در کشور روسیه که از دیگر واردکنندگان بزرگ محصولات این کمپانی است، مبلغی مابین 800-1115 روبل تخمین زده شده است.

برلیانس V7 2019

3.jpg

برلیانس V7 2019 برای اولین بار در سپتامبر 2018 رونمایی شد. این خودرو با سرمایه‌گذاری مشترک دو کمپانی برلیانس و بی‌ام‌و تولید شده است. کمپانی خودروسازی برلیانس در طراحی و ساخت این خودرو از امکانات کمپانی بی‌ام‌و بهره‌مند بوده است. نتیجه این همکاری برلیانسV7 مدل 2019 را در صدر بهترین مدل برلیانس حال حاضر قرار داده است.

برلیانسV7 اساساً مدل 7 صندلی برلیانس V6 است. این خودرو با اندازه تقریبیBMW X3 ساخته شده که طول این مدل 4.702 ‌متر و عرض 1.932 متر و همچنین ارتفاع آن 1.753متر می‌باشد. همچنین فاصله بین دو چرخ این خودرو 2.770متر است. حداکثر سرعتی که این خودرو دارد 260 کیلومتر بر ساعت است.

5.jpg
برلیانس V7 در سه دسته بندی Deluxe، Grand Deluxe و Flagship ارائه می‌شود. در هر سه دسته از یک موتور 1.6لیتری که توانایی تولید 220اسب بخار را دارد استفاده شده است. در گیربکس این خودرو از آخرین تکنولوژی استفاده شده در خودروهای BMW بهره گرفته شده است.

از امکانات این خودرو میتوان به یک صفحه نمایش بزرگ که اطلاعات گوناگونی نظیر وضعیت آب وهوا، وضعیت خودرو و … را نشان می‌دهد، اشاره کرد. همچنین برلیانس V7 به سقف پانوراما، دوربین‌های بررسی 360درجه، صندلی‌های برقی جلو اشاره کرد. 8 کیسه هوا، کروز کنترل-اسمارت آپشن،ترمز ABS، سیستم هرزگردی یا ASR و سیستم کنترل حرکت در سربالایی یا HHC از دیگر امکانات درنظر گرفته شده برای برلیانس V7 می‌باشد.

از ورود یا عدم ورود این خودروها به ایران اطلاعات دقیقی در دسترس نمی‌باشد. بطور کلی در سال 2019 کمپانی برلیانس هدف خود را رقابت با دو کمپانی بزرگ کیا و نیسان عنوان کرده است.

4.jpg
هرچند که این خودرو چینی است اما کارشناسان خودرو در اولین برخورد با آن، ردپای کامل کمپانی BMW در تمامی قسمت‌های بیرونی و داخل خودرو را مشاهده کرده‌اند و از نظر این کارشناسان این خودرو در آینده و بعد از فروش، با خودروهایی نظیر کیا اسپورتیج، نیسان قشقایی هیوندای توسان و رنو کادجار بصورت تنگاتنگی رقابت خواهد کرد. هنوز قیمت خرید و فروش برلیانس V7 بطور رسمی اعلام نشده است اما ناگفته نماند که پیش بینی می‌‌شود V7 گرانترین مدل خودروی کمپانی برلیانس و البته پرفروش‌ترین باشد.