پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فورد برای معرفی و فروش "رنجر رپتور" خود در آمریکا بر سر دو راهی است و اما قصد دارد این مدل خود را اوایل سال جاری را اروپا به فروش برساند.

، فورد برای معرفی این خودرو در اروپا با استفاده از یک نسخه بازطراحی شده و تقویتی دست به یک شیرین‌کاری در دنیای خودروها زد و در یک ویدئوی جذاب، توانمندی و قابلیت های خودرواش را به نمایش گذاشت.

در این برنامه، رنجر بدون مشکل و سختی خاصی موفق به بکسل 20 کاروان سفری شد. این خودرو موفق به حمل 20 تن بار به طول 100 متر در جاده "میل‌بروک" انگلستان شد.

 928763_589.jpg

پل سوئیفت راننده حرفه‌ای فورد رنجر در این خصوص گفت: این برنامه آرامترین، کندترین و سخت‌ترین فعالیت حرفه‌ای‌‌ام محسوب می‌شود. برای این راننده نگه‌داشتن کاروان‌های سفری در یک راستا و حفظ فاصله بین آنها چندان هم آسان نبود.

این خودرو از یک موتور 2 لیتری توئین توربوی دیزلی با قدرت 210 اسب‌بخار که با یک گیربکس خودکار ده سرعته هماهنگ است، موفق به کشیدن کاروان‌ها شد.

فورد رنجر در نیمه دوم سال جاری در اروپا به فروش می‌رسد. فورد در ابتدای ویدئوی تبلیغاتی‌اش در خصوص خطرآفرین بودن این طرح هشدار داده و از مردم تقاضا دارد تا چنین تجربه‌ای را تکرار نکنند.

3.jpg