پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 
 

زنی که دستور قتل همسرش را صادر کرده بود، سرانجام پرده از راز هولناک این حادثه برداشت.

به گزارش مثلث آنلاین ، مدتی قبل پسری با مراجعه به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد از ناپدید شدن پدرش خبر داد و مأموران با دنبال کردن سرنخ ها، به همسر این مرد رسیدند که سمیه نام داشت. زن جوانی که با اختلاف سنی مجبور به ازدواج با مجید ۵۵ ساله شده بود، در مراحل اولیه بازجویی از همه چیز اظهار بی اطلاعی می کرد تا اینکه سرانجام با توجه به شواهد و اسناد دیگر جایی برای انکار نداشت؛ بنابراین زن جوان لب به اعتراف گشود و از همدستی امیر دوست همسرش در این پرونده سخن گفت.
 
پس از بازپرسی ها کاشف به عمل آمد که سمیه با مجید اختلافات بسیاری داشتند و این دردسر ها از خیانت های پی درپی مرد نامبرده سرچشمه می گرفت. مجید دوبار قبلاً ازدواج کرده بود و این بار حاضر به طلاق همسرش نبود، زیرا نمی خواست مردم تصور کنند مشکل از اوست، پس هر بار با اعتراض زن مواجه می شد به او می گفت: «تو هم مانند من با هر کس که می خواهی در ارتباط باش». در این میان با امیر دوست همسرش آشنا شد و با درخواست کمک از او نقشه قتل مجید را طرح کرد.
 
امیر طبق نقشه سمیه، طی تماسی تلفنی از او خواست تا هر سه برای پیدا کردن زیرخاکی به کیلومتر ۵۵ جاده قدیم تهران - قم بروند و در آنجا بود که با دستور زن جوان، چند ضربه چاقو به گردن مجید وارد آورد تا سرانجام سر او از بدنش جدا شد.
 
منبع: نوداد