سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی پیراهن هم‌پستی پیشین‌ خود در تیم‌های روستوف و روبین‌کازان را در زنیت سن‌پترزبورگ بر تن خواهد کرد.

سردار آزموندر زنیت پیراهن هالک را می پوشد+ عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  روزنامه بیزنس آنلاین روسیه، پیراهن شماره 7 به سردار آزمون، بازیکن جدید زنیت سن‌پترزبورگ که از روبین‌کازان به این تیم پیوست رسید. در سایت رسمی لیگ برتر روسیه نیز سردار آزمون با پیراهن شماره 7 تیم زنیت سن‌پترزبورگ معرفی شده است.

سردار آزمون وارث پیراهن پولوز شد + عکس

سردار آزمون شب گذشته (جمعه) با عقد قرارداد 12 میلیون یورویی از روبین‌کازان به زنیت سن‌پترزبورگ پیوست. این ملی‌پوش ایرانی علاوه بر دریافت دستمزد 10 میلیون یورویی پاداش‌های جداگانه‌ای نیز در قبال نتایج زنیت در لیگ برتر روسیه، لیگ اروپا و گلزنی دریافت خواهد کرد.

آخرین بازیکنی که در زنیت سن‌پترزبورگ با پیراهن شماره 7 بازی کرد دیمیتری پولوز، مهاجم 26 ساله روسی است. این بازیکن هم‌اکنون به صورت قرضی از سوی زنیتی‌ها برای روبین‌کازان بازی می‌کند و سابقه بازی کنار سردار آزمون در تیم روستوف را نیز دارد. زولیت، یولیانو، هالک، رادک شیرله و آلیاندور از جمله بازیکنان پیشین زنیت سن‌پترزبورگ هستند که پیراهن شماره 7 را بر تن داشتند.