مثلث آنلاین: فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشته شدن جوان 25 ساله ورامینی در نزاع دسته‌جمعی خبر داد.

قتل جوان 25 ساله در ورامین + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورامین در خصوص درگیری دسته‌جمعی اظهار داشت: یکی از معضلات بعضی از محله‌های ورامین نزاع دسته‌جمعی است که به خاطر قومیت صورت می‌گیرد که گاهی باعث کشته شدن یک یا چند نفر می‌شود.

وی گفت: در نزاع دسته‌جمعی که بین 5 الی 8 نفر صورت گرفته بود، جوان 21 ساله با ضربه چاقو اقدام به قتل جوان 25 ساله می‌کند که ضربات چاقو بر صورت و سر مقتول اصابت می‌کند.

ناظری بیان داشت: این درگیری در مناطق جنوبی شهر صورت گرفت و افراد خاطی دستگیر شدند، پرونده در حال بررسی است و رسیدگی به پرونده قاتل 21 ساله که به جرم قتل دستگیرشده بود بعد از تکمیل و بررسی به دستگاه قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران یادآور شد: مشکلی را که می‌شود از طریق دستگاه قضایی حل کرد چرا باید درگیری به وجود آورد و به همین منظور ناجا در همه حال در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و وظیفه دارد به مشکلات مردم رسیدگی کند و هیچ‌کس حق ایجاد رعب و وحشت در بین مردم را ندارد.

وی در پایان گفت: با افرادی که بخواهند در روزهای پایانی سال اقدام به نزاع دسته‌جمعی و درگیری خیابانی نمایند به‌شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/خ20