مثلث آنلاین: فرمانده پلیس‌راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
سرهنگ علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: با توجه به تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان محدودیت‌های ترافیکی برای روان‌سازی بعضی محورهای استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: این محدودیت ها از ظهر فردا چهارشنبه آغاز و تا ساعت 6 صبح روز شنبه ادامه دارد و تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از محورهای کرج - چالوس و هراز ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه سوم اسفند از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همین روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

قدمی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج - چالوس ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع بوده و تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه و از ساعت 8 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه رانندگان هنگام تردد ضمن رعایت قوانین، با صبر و شکیبایی تردد کنند، گفت: در محور فیروزکوه از سمت قائم‌شهر به تهران از ساعت 8 صبح تا 12 شب تردد تریلی ممنوع است.