مثلث آنلاین: شرکت ایرباس یکی از معروف‌ترین شرکت های هواپیماسازی می باشد که هواپیماهای بسیار زیادی را طراحی و تولید کرده است و اگر تا به حال بلیط هواپیما برای پرواز خود خریداری کرده باشید قطعا با پرواز با هواپیماهای ایرباس آشنایی بیشتری دارید.

 درباره ایرباس A380 غول آسمان بیشتر بدانید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شرکت ایرباس یکی از معروف‌ترین شرکت های هواپیماسازی می باشد که هواپیماهای بسیار زیادی را طراحی و تولید کرده است و اگر تا به حال بلیط هواپیما برای پرواز خود خریداری کرده باشید قطعا با پرواز با هواپیماهای ایرباس آشنایی بیشتری دارید. (در لینک بلیط هواپیما ویکی پدیا و راهنمای کامل خرید بلیط هواپیما میتوانید راهنمای جامعی در مورد بلیط هواپیما و راهنمای خرید آن به دست آورید).

بیشتر افرادی که از هواپیما ایرباس برای پروازهای خود استفاده می کنند بر این باورند که هواپیما A380 یکی از بهترین نوع های هواپیما از نظر بزرگی و اندازه می باشد در صورتی که هواپیماهایی بزرگتر از هواپیما ایرباس وجود دارد و آن هم هواپیما AN225 می باشد.

این شرکت هواپیماسازی در سال 2011 به دلیل نمایش هوایی که اجرا نمود توانست سفارش های خود را تا حد بسیار بالای و قابل توجهی افزایش دهد و نقطه عطفی در صنعت هواپیماسازی این شرکت صورت گرفت.

هواپیمای ایرباس A380 یکی از بزرگترین هواپیماهای ساخته شده توسط شرکت هواپیماسازی ایرباس می باشد می باشد و یکی از بهترین هواپیماهای شرکت ایرباس می باشد و سیم پیچی ها بسیار زیادی دارد که برای این هواپیما مسافربری طراحی شده و این هواپیما را به عنوان یکی از بهترین و خاص ترین ایرباس های دنیا تبدیل کرده است.

در مورد ایرباس A380 بیشتر بدانید!

اگر درمورد طراحی و رنگ آمیزی این هواپیما بخواهیم بگوییم باید به این نکته اشاره کنیم که برای رنگ کردن این هواپیما از 3600 کیلو رنگ استفاده شده است و حجم بسیار زیادی برای رنگ کردن این هواپیما در نظر گرفته شده است.

خطوط هواپیمایی سنگاپور اولین خطوط هوایی بود که از این هواپیما برای پروازهای خود استفاده نمود و از این هواپیما به عنوان بزرگترین هواپیما برای مسافرت های تجاری استفاده نمود. نخستین پروازی که از طریق خطوط پروازی سنگاپور صورت گرفت توسط همین هواپیما بود که 450 مسافر را همراه خود از شهر سنگاپور به شهر سیدنی پرواز کرد.

این هواپیما در ابتدا به عنوان یک جت شخصی استفاده شد که دارای 11 صندلی بود و با سرعت بسیار زیادی پرواز می کرد در حال حاضر شرکت ایرباس در حال ساخت هواپیمایی است که به صورت شخصی باشد و بتواند سرعت فراصوتی را طی نماید و امید بر این است که شرکت هواپیماسازی ایرباس بتوانید این هواپیما را به زودی وارد بازار نماید.

در مورد ایرباس A380 بیشتر بدانید!

اولین پروازی که این هواپیما ایرباس تجربه کرد چروازی بین اقیانوس اطلس به مقصد شهر مدلین بود که شهر در واقع در کشور کامبوج قرار گرفته است و سالی که این هواپیما پرواز خود را آغاز نمود سال 2006 بود

این هواپیما در تاریخ پروازهایی که بین شهرها و قاره ها انجام داده است چیزی برابر 140000 پرواز می باشد تمام این پروازها به این مبنا می باشد که این هواپیما می تواند در طول عمر خود 200 بار دور دنیا را پرواز کند. در مورد فرودگاه هایی که از این هواپیما استفاده می کنند نیز باید گفت در حال حاضر تنها 20 باند فرودگاه از این هواپیما ایرباس استفاده می کنند.

در مورد ایرباس A380 بیشتر بدانید!

به دلیل انداره بزرگ و طول و عرضی که این هواپیما داراد کمتر فرودگاه های توانایی این را دارند که از این هواپیما برای سفرهای خود استفاده کنند و از نظر تکنیکی برای نگهداری از این هواپیما دچار مشکل هستند و فضای مناسب و کافی برای این هواپیما ایرباس ندارند.