مثلث آنلاین: معاون قضایی دادگستری استان فارس با اشاره به قانون توزیع عادلانه آب و مواد آن بیان کرد: براساس این قانون پرونده‌های مربوط به آب در استان فارس با قید فوریت و سرعت رسیدگی شود.

پرونده‌های مربوط به آب و چاه‌های غیرمجاز در استان فارس با قید فوریت رسیدگی می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز ، عبدالنبی نجیبی ظهر امروز در جلسه مفاد اجرایی شیوه‌نامه ممنوعیت و محدودیت کشت برنج با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح باید کارهای فرهنگی مقدم بر کارهای قضایی باشد، اظهار داشت: اگر مردم و بزرگان هر منطقه از فواید و علت اجرای طرح آگاه شوند، اجرای طرح با توفیق بیشتری همراه است.

وی با بیان اینکه باید با کارهای فرهنگی مردم را برای اجرای این شیوه‌نامه آماده و اقناع کرد، گفت: باید به گونه‌ای عمل شود که احساس تبعیض و بی‌عدالتی در مردم ایجاد نشود.

نجیبی با مهم دانستن بحث‌های قضایی و انتظامی افزود: دستگاه قضایی و دادستان‌های هر شهرستان مکلف به همکاری هستند اما پیشگیری و برخورد باید آخرین مرحله و راهکار باشد چراکه این امر سبب حرمان و احساس کینه و ناراحتی در مردم می‌شود.

 

معاون قضایی دادگستری استان فارس با اشاره به قانون توزیع عادلانه آب و مواد این قانون بیان کرد: در این قانون قید شده که پرونده‌های مربوط به آب با قید فوریت و سرعت رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه جرم آب و استفاده غیرمجاز از آن جرم اجتماعی است، عنوان کرد: راهبرد ما در بحث جرم اجتماعی، پیشگیری، روش‌های غیرقضایی و غیرانتظامی است و اگر دوستان طرح‌هایی در این حوزه دارند به شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان فارس پیشنهاد دهند.

معاون قضایی دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه برای اجرای طرح باید همه دستگاه‌های مرتبط هماهنگ عمل کنند، تصریح کرد: برای موفقیت یک طرح باید همه ابعاد طرح با همکاری همه دستگاه‌ها اجرایی شود.