مثلث آنلاین:مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)گفت: به مناسبت تحویل سال نو، امشب درهای بهشت زهرا(س) تا صبح باز است.

امشب درهای «بهشت زهرا(س)» تا صبح باز است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به برنامه‌های ویژه سال تحویل در بهشت زهرا (س)، اظهار کرد: مراسم ویژه سال تحویل در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور آیت الله سید حسن خمینی برگزار می‌شود، همچنین برنامه دیگری در گلزار شهدا قطعه سرداران بی پلاک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه درهای ورودی بهشت زهرا (س) امشب به مناسبت سال تحویل تا صبح باز خواهد بود، عنوان کرد: همین‌طور در این ساعت عرفانی مراسم اهدای گل و گلدان به خانواده های معظم شهدا و نیایش و دعا در کنار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان گمنام برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده به منظور تامین امنیت زائران به هنگام سال تحویل، توضیح داد: در همین راستا هماهنگی‌های بسیار خوبی میان پلیس راهور ناجا، نیروی انتظامی تهران بزرگ و یگان امداد شهر تهران انجام شده است و آنها وظیفه تأمین امنیت شهروندان را برعهده دارند.

به گفته خال، به مناسبت تحویل سال، غبارروبی و عطرافشانی قطعه شهیدان گمنام و همچنین لاله کاری به یاد سی هزار شهید و 4 هزار شهید گمنام نیز در بهشت زهرا(س) انجام شده است.

انتهای پیام/