مثلث آنلاین: آیین تحویل سال 1398 با حضور خیل عظیم زائران و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت و با سخنرانی آیت‌الله مکارم شیرازی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

آیین تحویل سال 1398 در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیین تحویل سال 1398 بامداد امروز با حضور خیل عظیم زائران و ارادتمندان به اهل‌بیت(ع) و خاندان عصمت و طهارت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

حجج‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و ناصر رفیعی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و آیت‌الله ناصر مکام شیرازی از مراجع تقلید جهان شیعه در این مراسم به ایراد سخن پرداختند.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به همراه معاونان، مدیران و خادمان افتخاری و رسمی آستان مقدس از حضور زائران و مجاوران در بخش‌های مختلف از جمله شبستان امام خمینی(ره)، صحن جامع فاطمی، صحن جوادالائمه(ع)، شبستان نجمه خاتون(س)، صحن امام رضا(ع) استقبال کردند.

همچنین، بهرام سرمست استاندار، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان و یونس‌عالی پور دبیر ستاد تسهیلات زائرین استان قم از جمله شخصیت‌های حاضر در این مراسم بودند.

اجرای گروه‌های تواشیح و سرود، شعرخوانی حمیدرضا برقعی، قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط فروغی از قاریان بین‌المللی قرآن کریم و مولودی‌خوانی و قرائت دعای توسل توسط عباس حیدرزاده از دیگر بخش‌های آیین تحویل سال 1398 در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) بوده است.

انتهای پیام/78023*40